SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Sycen selv for å kalle meg kjedelig. Han orker ikke å redigere da. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er gørrkjedelige vi.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 CC, banner dere for å si videre til @SprengeMobil, sjekk igjen. Den er endret. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om poster som er endra på.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg setter pris på han nå. Du har fikset det, Sycen. Her er noen coverlåter som jeg synes er en av de beste innen den kategorien: Endret 22. januar 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for å poste to bra musikkvideoer her. Men Cassidy Tvillingene synes at The Dubliners har den beste versjonen av Whiskey In The Jar. Vi to som er Irer må synes det veit du.😍😍 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å foretrekke The Dubliners versjon. Vi alle har hver sine meninger. Jeg postet disse videoene da jeg fortalte om gode coverlåter. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker godt The Dubliners vi, vi bare digger musikken deres.😍😍 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 CC, banner dere for å si videre til @SprengeMobil, at dette vil bli det siste jeg poster av det gamle gullkornet for en stund nå. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 10.8.2019 den 4.04): Stemmer det, Frode er faktisk mitt ordentlige navn. Banner Spre-M for å informere Jo-KN om Metallica. PS: Jeg la merke til at dere to Jo-KN og Spre-M la Hell_Frode (gammle brukeren min) som venn. Hva er greia med det, når jeg ikke bruker den brukeren!! Så jeg ordnet dete begge som venn på TheD brukeren min. :yeS: PPS: Ost og leverpostei i lag på brødskiva er rå godt. PPPS: Ost og sjokoladepålegg i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPS: Ost og bringebærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPS: Ost og honning i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPS: Ost og jordbærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPS: Ost og kaviar i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPS: Ost og skinke i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPS: Ost og røvinsnabb i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPS: Ost og agurk i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPPS: Ost og servelat i lag på brødskiva er også rå godt. SprengeMobil skrev (På 10.8.2019 den 4.45): Banner DeMørkeFrøene for å finne ut at vi har lagt til Hell_Frode som venn. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 10.8.2019 den 5.00): Banner Spre-M for at jeg trodde du lå og sov. PS: Ost og leverpostei i lag på brødskiva er rå godt. PPS: Ost og sjokoladepålegg i lag på brødskiva er også rå godt. PPPS: Ost og bringebærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPS: Ost og honning i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPS: Ost og jordbærsyltetøy i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPS: Ost og kaviar i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPS: Ost og skinke i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPS: Ost og røvinsnabb i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPS: Ost og agurk i lag på brødskiva er også rå godt. PPPPPPPPPPS: Ost og servelat i lag på brødskiva er også rå godt. SprengeMobil skrev (På 10.8.2019 den 5.13): Banner DeMørkeFrøene for å ramse opp ost og alle typer pålegg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå lurer Cassidy Tvillingene på om du har begynt å skrive dine memoarer her.😉😉🤣🤣 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 CC, banner dere for å bruke et ord jeg aldri har hørt om. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Sycen selv for å dra frem noe jeg virkelig likte lenger opp, da det var en del av gullalderen. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du snakker om gullalderen igjen nå.😊😊 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Spre-M, banner deg for å like mine poster tidligere her oppe. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner Sycen selv for å flørte med meg. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Spre-M, banner deg for å ikke flørte med meg. 😘😘😘 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kan godt flørte med deg hvis du vil.😘😘 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Store C og lille c, banner dere for å ikke flørte mest her nå. 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 😘😘🥰😍😘🥰😍😍😘🥰🥰😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå setter du Cassidy Tvillingene helt ut med alle hjertene her, vi to blir nesten flaue her nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 CC, banner dere for å mene at jeg gjør dere flaue her nå. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå