SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å aldri ville ha klart å bli moderatorer. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å være i samme båt som meg. Hadde heller ikke klart å vært det. For stort ansvar. Endret 21. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker ikke å bestemme over andre heller, derfor er Moderator jobb ingenting for oss.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle Sycen selv igjen. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Spre-M, banner deg for å si videre til @Ciaran og Ciara, for å være moderator handler ikke bare om å bestemme over andre. Det handler også om å hjelpe andre med enkelte ting, som for eksempel at hvis noen ønsker en post skal bli fjernet. Jeg vet litt om å være moderator, utifra hva jeg har observert og sett hvordan moderatorer jobber. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for det som Cassidy Tvillingene sa om Moderatorer og det å bestemme over andre var ment som en spøk da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 CC, banner dere for sjekk denne sitaten av han Halo sa til Spre-M den gang da. Halo: Combat Evolved skrev (På 13.9.2019 den 0.26): Banner MR-SMS sier bare en ting namn namn Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Chicken tikka masala Indisk matrett Beskrivelse Chicken tikka masala er en britisk-indisk verdens beste mat hum 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) Banner Sycen selv for å dra frem en gammel post. Det skrev han natten før jeg hørte på den sangen der, fra den nye Charlie’s Angels-filmen som kom ut høsten 2019. Endret 21. januar 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har en spesiell og sær humor som bare vi to forstår.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å poste før jeg redigerte ferdig. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 10.9.2019 den 22.01): Banner Spre-M for å... Skjul innhold ...bruke en sexy badedrakt. SprengeMobil skrev (På 10.9.2019 den 22.08): Banner DeMørkeFrøene for å ta grundig feil. Skjul innhold Han har jentetruse på seg nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du poster skjult innhold her nå.🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 CC, banner dere for å ikke banne fortids @SprengeMobil. 😁😁 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Sycen selv for å smile bredt. Husker du den gang jeg postet et stort bilde av en skihopper fra Tromsø som heter Johann André Forfang? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (På 11.9.2019 den 0.24): Bahnr Speh-HM fhor åh phsyke dehn ohver dheg nehd. SprengeMobil skrev (På 11.9.2019 den 0.32): Banner DeMørkeFrøene for å snakke visnorsk igjen. --------forkortet ned-------- Endret 21. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå er det så stor trafikk her at det er umulig å banne riktig bruker her.🤣🤣 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ikke la meg kommentere direkte. Da kommenterer jeg indirekte. TheDarkSycamore-SCM drar frem en post hvor jeg skrev noe jeg føler er utgått på dato, som jeg helst vil at han redigerer hvor han fjerner den. Endret 21. januar 2021 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner SprengeMobil for å vil ha noe bort, Cassidy Tvillingene lurer på om du har prøvd på å få det fjerna da.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for det går ikke lenger å redigere årgamle poster med mindre man er adm/mod/forumv. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Spre-M, banner deg for å være kjedelig. 😑 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå