Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM og så liker Cassidy Tvillingene eggeomelett også da.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 BANNER CC EGG BEDRE MED KINDER EGG 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene glømte kinderegg, men du glømte påskeegg også da.🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Halo, banner deg for å gå med bitte-bitte liten, mini mini mal bikini. 🤣🤣🤣 [Intro] Bam bam bam, bam bam bam bam bam bam bam [Vers 1] Hu' var så redd for å gå ut av teltet Hu' var så redd som det går ann å bli Hun var så redd for å gå ut av teltet Hu' var så redd for at folk skulle si [Refreng] Og så, si nå å hun hadde på? Hun hadde på en bitte-bitte liten, mini mini mal bikini For første gang var hun den i det fri En liten bitte-bitte liten, mini mini mal bikini Og inni teltet, der ville hun bli Å skjer, vent nå litt nå kjem det mer! Bam bam bam, bam bam bam bam bam bam bam [Vers 2] Hun var så redd for å gå ut på stranden Hun tok ett teppe, og gjemte seg i Hun var så redd for å gå ut på stranden Hu' var så redd for at folk ville si [Refreng] Og så, si nå å hun hadde på? Hun hadde på en bitte-bitte liten, mini mini mal bikini For første gang var hun den i det fri En liten bitte-bitte liten, mini mini mal bikini Og inni teppet, der ville hun bli Å skjer, vent nå litt nå kjem det mer! Bam bam bam, bam bam bam bam bam bam bam [Vers 3] Så har hun endelig kommet i vannet Og uti vannet der sitter hun nå Hun er så redd for å gå opp av vannet Den stakkars jenta har bynt' å bli blå [Refreng] Og så, si nå å hu hadde på? Hun hadde på en bitte-bitte liten, mini mini mal bikini For første gang var hun den i det fri En liten bitte-bitte liten, mini mini mal bikini Og uti vannet, der ville hun bli [Outro] Ifra teltet uti stranden Ifra stranden oppi vann Og i vannet vil hun være Til hun tør å gå på land 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 BANNER VIGGO HVOR ER DU 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Halo, banner deg for å kalle meg for Viggo. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 BANNE FRI KOMMERNTAR DET HER KOMMER FRA HJERTET MITT HIPP HIPP HURRA FOR JOE BIDEN https://direkte.vg.no/maktovertagelsen-i-usa/news/biden-vil-innfoere-innreisekarantene.0T-d8kFC1?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du roper Hipp Hurra her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du roper Hipp Hurra her. BANNER CC DE SIER HURRA 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Halo for nå sier både du og Cassidy Tvillingene Hurra her.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 BANNE FRI KOMMENTAR ER TIL DE SOM LIKER THE MUPPET SHOW The Muppet Show inntar internett https://www.dagsavisen.no/kultur/the-muppet-show-inntar-internett-1.1824624 DET ER PÅ DISNEY+ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene digger Muppet Show.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) CC, banner dere for jeg oppdaget at jeg har mistet 1000 likes. Hadde 10.000 likes liten stund noen par sider siden nevnte jeg jo om at jeg hadde nådd 10.000. Nå har jeg 9125 liks. 😲😲 Endret 21. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for det er ikke Cassidy Tvillingene som fjerner likes, vi gjør ikke sånt.😢😢 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 CC, banner dere for jeg mener jeg husker at jeg fikk 10.000 likes i desember en eller annen plass. Jeg prøver å leite meg frem til den dagen jeg nådde 10.000 likes. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): CC, banner dere for jeg mener jeg husker at jeg fikk 10.000 likes i desember en eller annen plass. Jeg prøver å leite meg frem til den dagen jeg nådde 10.000 likes. BANNER DS NÅ SENDER DU EN PM TIL AMISTRATOR OM DE POENGA DER NÅ DS 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Halo for å komme med et godt råd her, Cassidy Tvillingene er enige med det rådet der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Halo, banner deg for jeg må jo finne bevis først. 🙂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Halo, banner deg for jeg må jo finne bevis først. 🙂 BANNER DS DOOBEL POST 😝 FIKK DU POENG TIL JUL 😝 FØRSTE DESEMBER 1 LIKS 24 DESEMBER 24 LIKS VAR DET SÅNN 😝 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Halo, banner deg for jeg må jo finne bevis først. 🙂 BANNER DS DOOBEL POST 😝 FIKK DU POENG TIL JUL 😝 FØRSTE DESEMBER 1 LIKS 24 DESEMBER 24 LIKS VAR DET SÅNN 😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Banner Halo for nå ser Cassidy Tvillingene at du tuller og tøyser fælt her.😜😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå