TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 CC, banner dere for å bruke en time-break, sånn at det blir DarkSycamore sin tur. Så bruker ham en mirror-inflect. Det vil gir dere 5 skade poeng + 3 love poeng. --Deres trekk-- INFO: Spoiler Ciaran og Ciaran Helse: 20 ---> 10 Love: 0 ---> 3 DarkSycamore Helse: 20 ---> 15 Love: 0 ---> 10 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå skyter Cassidy Tvillingene med Trekløverpilene våre, og vi beskytter oss med Firkløverskjoldene våre.💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 CC, banner dere for å få direkte treff. Og gir meg 7 love, og med det samme jeg bruker min Mørk-Vrede. Det er da dere bruker Firkløverskjoldene for å blokkere den. --deres trekk-- INFO: Spoiler Ciaran og Ciaran - Type: Gress / Hypnose Helse: 20 ---> 10 Love: 0 ---> 3 DarkSycamore - Type: Mørke / Frø Helse: 20 ---> 15 Love: 0 ---> 17 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå stormer Cassidy Tvillingene fram i angrep med Trekløversverda våre, og tilslutt slår vi i bakken med Firkløversleggene våre så det blir jordskjelv.☘️☘️🍀🍀💚💚 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 CC, banner dere for denne bruker jeg Mørk-reflektering sånn at dere bommer med Trekløversverdene deres. Og der etter får direkte treff med Firkløversleggene deres, det gir meg 10 i skade + 3 love poeng. I tillegg blir jeg paralysert av jordskjelvet. --dere kan fortsette hvis dere vil. Dere har slått meg med kjærlighet-- INFO: Spoiler Ciaran og Ciaran - Type: Gress / Hypnose Helse: 20 ---> 10 Love: 0 ---> 3 DarkSycamore - Type: Mørke / Frø Helse: 20 ---> 5 Love: 0 ---> 20 Status: Paralysert 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå feirer Cassidy Tvillingene seieren vår. Vi er Kløvergutten og Kløverjenta.💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å bruke firkløver-dans. For å paralysere meg enda mer. Det gir meg 2 love poeng. INFO: Spoiler Ciaran og Ciaran - Type: Gress / Hypnose Helse: 20 ---> 10 Love: 0 ---> 3 DarkSycamore - Type: Mørke / Frø Helse: 20 ---> 5 Love: 0 ---> Defeated (22) Status: Paralysert Endret 18. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene forstår at, Kløvergutten og Kløverjenta vant en knusende seier over deg. Så derfor danser vi to Kløverdansen sammen resten av natta.☘️☘️🍀🍀💚💚 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 CC, banner dere for å bygge opp firekløver-dansen deres til å bli til en mega-super-orkan-firekløver-dans. Det gir meg en 8 love + 5 i skade. INFO: Spoiler Ciaran og Ciaran - Type: Gress / Hypnose Helse: 20 ---> 10 Love: 0 ---> 3 DarkSycamore - Type: Mørke / Frø Helse: 20 ---> Defeated Love: 0 ---> Defeated (30) Status: Paralysert 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for at Cassidy Tvillingene Alias Kløvergutten og Kløverjenta blåser deg totalt av bana med Kløverdansen vår.💚💚🍀🍀☘️☘️ Endret 18. januar 2021 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 banner RED DEVILS JEG FANTASERER OM DERE 2 KOMM Å BANNER HAN UNDER MEG TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): CC, banner dere for å ha 3 dødskule kompiser her på Diskusjon.no, meg @SprengeMobil og @Halo: Combat Evolved. ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 BANNER DS TAKK MÅ DU LEGGE DEG KOMPIS I SENG 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner Halo for nå ligger ikke Cassidy Tvillingene i sengene våre, nå er vi våkne Kompis.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 banner RED DEVILS de er våkene jeg oxo jeg skal i senga n¨å 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner Halo for å ligge i senga. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 banner sm nei der tar du feil 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner Halo fordi han ikke ligger i senga si. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 banner sm du har rett 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Banner Halo: Combat Evolved for å bo nærme Sverige. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 banner AMCAR riktig men får ikke dratt ditt nå ikke på rema bare på kolonial da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Banner Halo for å ikke handle på fysiske butikker. Banner Banan for å spise banan hver dag. Endret 18. januar 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå