Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er positive og optimistiske og vi satser på å bli banna av Halo på neste side.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å satse på å bli bannet av Halo nå. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 banner sm nei de ble ikke bannet men til red devils fikk i meg 2 liter ellerv 26 appelsiner i går c vitamin chock i går influensan er borte i dag hurra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner Halo for å ha blitt kvitt influensaen i dag, Cassidy Tvillingene jubler på dine vegner. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha bannet Halo, men ikke å ha blitt bannet av han på denne siden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene satser på å bli banna av Halo ganske snart vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å satse på nettopp det. Hvis ikke jeg eller Hæppern f.eks. ødelegger. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene går for satsingene våre uansett, om det finnes sjanser for små ødeleggelses momenter her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gå for satsingene sine uansett. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene satser så ser vi hva resultatet blir.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg en fulltreffer! Takk for den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det bare er hyggelig å gi en fulltreffer til en sånn kul kompis som deg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 CC, banner dere for å ha 3 dødskule kompiser her på Diskusjon.no, meg @SprengeMobil og @Halo: Combat Evolved. ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 ❤️🧡💛💚💙💜🤎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har fire Dødskule Kompiser her på Diskusjon.no. Det er Halo, TheDarkSycamore-SCM, SprengeMobil og Blåbanan.😍😍😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 CC, banner dere for å være utrolig fæl til å flørte her inne. 🤩🤩🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene bruker bare den Irske sjarmen vår Kompis.😉😉💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å bruke sjarm med Irske krefter. 😁😁 Endret 17. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Ciaran & Ciara gjør det alltid på The Cassidy`s Way.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å spy ut firekløver-beam på meg. 💚🍀🍀 💚🍀🍀 Det gir meg 7 love-poeng. Da bruker denne Pokemon'en (meg (DarkSycamore), en forvrengt-mørke-røtter på dere. Så bruker dere med refleks en Mega Firkløver skjold for å blokkere min angrep. Og der etter tar dere en firkløver-neve, og gir meg 5 angreps skade + 3 love-poeng. Så tar Sycamore en mørk-beam, og denne gangen klarer han å treffe. 🖤💀👻 🖤💀👻 Og gir dere 5 i angreps skade. Hva blir deres neste angrep eller love? INFO: Spoiler Ciaran og Ciaran Helse: 20 ---> 15 Love: 0 ---> 0 DarkSycamore Helse: 20 ---> 15 Love: 0 ---> 10 Endret 17. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for at du snakke om Firkløvere som er noe som Cassidy Tvillingene er veldig opptatte av. Og du har en bra Fantasi som vi to digger.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå