Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at du også er en kul Kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å synes at Spre-M er kul. Han er ikke kul, han er syk tøff. 😎😎😎 Endret 14. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har ikke glømt deg, vi synes også at du er en kul Kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å si at Sycen selv er en kul kompis. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at du og Halo og TheDarkSycamore-SCM er tre kule kompiser.😊😊 Endret 14. januar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å sammen med meg, Halo og Sycen selv være fem kule kompiser. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner SprengeMobil for å synes at Cassidy Tvillingene er litt kule også, det setter vi to veldig pris på.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være litt kule og. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner SprengeMobil for å bekrefte at Cassidy Tvillingene også kan være litt kule av og til.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 BANNER RED DEVILS DERE 2 ER OXO RÅ KULE DA CCLR 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Halo for å kalle Ciaran og Ciara noen Manchester United-supportere. De to ser sikkert ikke på fotball. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er ikke fanatiske fotballfans men vi har to lag som vi holder med da. Det er Liverpool FC og SK Brann.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) BANNER RED DEVILS DE LIKER LITT FOTBALL MITT LAG HER Spoiler Vi synger for Fredrikstad laget, Vi synger for Fredrikstad by. Hør på sangene våre Plankehaugen er vi. La, la, la, la, la, la, la, la, la, la, osv 2. Hællæ! Hællæ! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! og holder du med (navn på bortelaget) Så skal du få se Guttæna køddær u`ikke med! 3. Når ballen rullær Når ballen rullær, og gutta scorær når hele stadion er glad! Vi er så mange som synger sammen, fordi vi elsker Fredrikstad. Alee, alee, alee, alee.... 4. Vi elsker RødHvit ( I love you baby) Vi elsker Rødhvit, vi elsker fredrikstad Vi elsker rdøhvit/ vi elsker Fredrikstad Vi elsker rødhvit, la la la la la la la 5 For Fredriksyad jeg synger høyt For Fredrikstad jeg synger høyt, hele natta, hele da`n Å Fredrikstad jeg elsker deg Du er Norges beste lag. 6 Jeg er rødhvit til jeg dør Jeg er rødhvit til jeg dør, Er rødhvit til jeg dør. jeg vet jeg kan, jeg vet jeg vil. Er rødhvit til jeg dør. 7 Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger. For vi er Plankehaugen, og idag får dere ban. Fredrikstad fotball sha la la la la sha la la la la Fredrikstad fotball sha la la la la 8 ÅÅåååå Ut å krige Åååååååå ut å krige - for oss alle - for byen vår. Å hele laget blør med røde og hvite drakter på. Å Fredrikstad er derfor helt umulige å slå 9. Når Fredrikstad spiller en kamp. (Ropes) resten synges ( deles inn i to grupper.) (Når fredrikstad - > Når Fredrikstad) (Spilelr en kamp -> Spiller en kamp) (Og stadion er full av rød og hvite flagg -> røde flagg) (Da synger vi -> Da synger vi) (Og er så glad -> Og er så glad) (For våre hjerter banker nå for Fredrikstad ) - Endret 14. januar 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Halo for å også ha et favorittlag, som du forteller til Cassidy Tvillingene.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 BANNER RED DEVILS DET VET DERE 2CCLR 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene veit nå ikke helt det da Kompis.😉😉 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke vite hvilket lag jeg holder med i England. Og ja, jeg elsker fotball ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 banner amcar de vet ikke det du må si til de @Scarvo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Scarvo for å ha rett, Cassidy Tvillingene veit ikke hvilket engelsk fotballag du holder med. PS. Vi to elsker ikke akkurat fotball vi liker det sånn passe.😊😊 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å nå få vite at jeg holder med... trommevirvel... Verdens fineste klubb ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå