Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene er en tålmodig gutt, og ei tålmodig jente. Vi to venter på bildene vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å vente på bildene til Halo. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene venter spent på bildene til Halo, vi to venter like spente som en liten gutt og ei lita jente på julekvelden vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner cclr må bygges først den er vanskelig grunn dårlig bygge beskrivelse tar tid er på pose 4 av 12 poser er 8 poser til før S.R.M TITANIC er ferdig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Banner Halo for Cassidy Tvillingene gleder oss til Titanic er ferdigbygd og vi får se bildene vi Kompis. Endret 9. januar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner cclr for Cassidy Tvillingene gleder seg til R.S.M TITANIC er ferdigbygd og vi får se bildene vi Kompis. DET TAR TID LANG TID 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene er tålmodige og vi venter, sjøl om det tar veldig lang tid.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være tålmodige, slik som man skal være. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner sm for oxo være tålmodig her i dag 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Banner Halo for å bekrefte at både Cassidy Tvillingene og SprengeMobil er tålmodige.😊😊 Endret 9. januar 2021 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner cclr er utålmodig nå må ha mer urge 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for å drikke Urge på den måten. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner SprengeMobil for å fortelle hvordan Halo drikker URGE, Cassidy Tvillingene digger det bildet der.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner cclr si til sm sånn drikker jeg urge gutten 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for å avkrefte at han drikker Urge som i fantomtegningen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Banner Halo for å poste et bilde av mange URGE Flasker, nå frister du Cassidy Tvillingene skikkelig her Kompis.😊😊 Endret 9. januar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 CC, banner dere for nå er denne Tornerosen våken. Med mindre jeg ikke dupper av igjen da. 😑😑😴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): CC, banner dere for nå er denne Tornerosen våken. Med mindre jeg ikke dupper av igjen da. 😑😑😴 banner gamlingen min bare min våkna opp 04:30 å sto opp da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for denne Tornerosen her må ikke sove i 100 år, for ellers kommer Cassidy Tvillingene til å savne deg veldig mye Kompis.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): CC, banner dere for nå er denne Tornerosen våken. Med mindre jeg ikke dupper av igjen da. 😑😑😴 banner cclr ds har sovna igjen han da natta ds @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå