TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å tro at jeg kan snakke islandsk nesten flytende. Der tar dere faktisk feil. Jeg kan skrive litt islandsk, men ikke snakke/prate islandsk enda. Endret 8. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ber om unnskyldning, vi to trudde at du snakka flytende islandsk vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) CC, banner dere for jeg må nok innrømme at jeg bruker også litt Google translate ny og ned. Så, jah, jeg vil tro at det kan virker sånn at jeg kan Islandsk flytende pga jeg bruker google translate. Endret 8. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene må også jukse og bruke Google translate når vi skal skrive Irsk-Gælisk.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 CC, banner dere for disse kan jeg skrive uten google translate. 😊😊 Góðan daginn Góðan nótt Hvað í fjandanum (Sitter ikke helt enda) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er flink vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 CC, banner dere for også være flinke. 💙💙👍😊👍💙💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for å synes at Cassidy Tvillingene er flinke, du varmer hjertene våre når du sier det Kompis.❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) banner cclr varmer kalt her men våken klokka er nå 06:00 da purker sover dere syvsovere @Ciaran og Ciara kom dere opp @TheDarkSycamore - SCM tornerose kom deg opp @SprengeMobil du er sikkert våken lik meg foresten @Blåbanan: Mecum in aeternum er du våken nei sikkert ikke @N-4K0 du ligger sikkert å drar deg i senga nei bare tullet nako vet du er våken i senga nå dessverre da sover du @Scarvo eller er du våken @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT er du våken nå hvis ja bra er det nei kom deg av senga din syvsover Spoiler vet dere 3 liker sterk mat her er det sterk Ostekuler Cheddar & Chili @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara til bare @TheDarkSycamore - SCM geislabaugu minn gamli hvíldu þig ha lego myndir af M.S.R TITANIC verður fyrst verða búinn með sitja 4 Endret 9. januar 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for å kalle Hæppern en syvsover. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner sm kaller deg våken sports idiot 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for å kalle meg en sportsidiot. Jeg skriver sånn: Hilsen idrettshistorikeren SprengeMobil selv. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at du kan mye om både sport og musikk.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner cclr nå ser de på bilde 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for nå venter Cassidy Tvillingene på å få se enda flere kule bilder fra deg Kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner må bygge først men nå venter jeg på forden spør sm der dere 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for å vente på en Ford Explorer. Her er en 1992 Ford Explorer, modifisert av selveste Austin Richard Post aka Post Malone himself. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Halo for da venter Cassidy Tvillingene til du har bygd Forden da, før det kommer nye bilder fra deg Kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å la meg banne to ganger på svært kort tid. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 banner sm si til cclr nei bilder må vente 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå