TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Spre-M, banner deg for jeg har heller ikke prøvd VR. Selv om jeg har VR spill. Endret 7. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner Sycen selv for å ikke ha VR-briller. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Spre-M, banner deg for å heller ikke ha VR-briller. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner Sycen selv for å anta at jeg ikke har VR-briller. Jeg har et gammelt Samsung VR-sett. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner SM for å avkrefte Sycamores teori på et blunk. Jeg spiste en banan nå, den var gul, den var god. Men den var litt vanskelig å åpne, men jeg fikk den opp jeg. Forøvrig har jeg 2 bananer igjen, de skal jeg få spist opp. De ligger på kjøkkenbenken. Det er ganske dyrt med banan nå for tiden. Det er også viktig å skylle bananene, siden vi er i en coronasituasjon som er alvorlig. Jeg skyller dem ikke, jeg tørker dem av. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner Banan for å skrive korona med C. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 BANNER SM FOR BRUKE BOKSTAVEN C HVILE BRUKT BOKSTAVEN V DEN SERIEN V https://www.google.com/search?q=v+series&sxsrf=ALeKk01K-tV24xELsPFKkf-kGdWsYNnbZg:1610038839550&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiz9uuIporuAhWPk4sKHfnvBZcQ_AUoAXoECAQQAw&biw=1171&bih=514 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Halo, banner deg for å blåse bokstavene ekstremt mye opp. Endret 7. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du skreiv så liten skrift her, at vi måtte bruke lupe og forstørrelsesglass for å kunne lese hva du skreiv her.😉😉😊😊 Endret 7. januar 2021 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt synsskadet av Halos store skrift. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er verre med altfor liten skrift, enn det er med altfor stor skrift.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å bruke normal skrift i likhet med meg, og også i likhet med førsteposten, der det også sto noe om. Endret 7. januar 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene bruker kun ei type skrift, og det har vi alltid gjort og det kommer vi alltid til å gjøre.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) BANNER CCLR SE HER BILDER MEN DE KOMMER I MORGEN 3 POSE NÅ GJORDE DS NÅ IGJEN 😷 Endret 7. januar 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner Hal0 for å be 2C om å se her. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 BANNER BLÅ SI 5TIL DS ADVARER DEG DU LIKER DET IKKE DET DU BLIR NÅ SINT........ MEN DU MÅ TRYKKE PÅ LINKEN...... Å LESE NÅ BLIR HAN FJERNA https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/qAJ8PL/pelosi-krever-at-trump-fjernes-han-er-en-veldig-farlig-person 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner Halo for Cassidy Tvillingene ser at du har lagt ut en link til VG Nyheter her i Bannetråden v3.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å lese nyheter på nett. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene leser veldig sjeldent nyheter på nett. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å ikke ha sett denne horror filmen her, som jeg skal se nå i bekkmørkna. 😍😍😍 Endret 7. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå