MR SPEED Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 BANNER CCLR DE DIGGER DET CIARAN & CIARA LEGO ROBOT 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Halo for å ha rett, Cassidy Tvillingene digger det. Men det er nå sikkert fordi vi fikk de navna av en sånn kul Kompis som deg det da.😍😍😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 BANNER CCLR YEAH You shake my nerves and you rattle my brain Too much love drives a man insane You broke my will, but what a thrill Goodness gracious, great balls of fire Great Balls Of Fire 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Halo for å poste et Megakult bilde av Jerry Lee Lewis her i Bannetråden v3, Cassidy Tvillingene digger det bildet der.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 BANNER CCLR SELV PROTRETT DERES ER HER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Halo for å ha bygga sjølportrettet av Cassidy Tvillingene, vi 2 er helt målløse av likskapen begge to.😜😜😍😍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 BANNER CCLR TAKK I MORGEN SKAL JEG HENTE R.S.M 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Halo for at du skal hente R.S.M. Din i morgen, Cassidy Tvillingene gleder oss til å få se den Kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 CC, banner dere for å være i Drømmeland nå, når denne posten ble skrevet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) BANNER TORNEROSE SOVE I 100 ÅR Endret 5. januar 2021 av Halo: Combat Evolved 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Halo gamlingen min, banner deg for å fotelle meg om at jeg skal sove i 100 år om ikke så lenge. Natta til deg også @Halo: Combat Evolved. 😴😴💤💤 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Sycen selv for å være tornerose. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 SprengeMobil skrev (2 timer siden): Banner Sycen selv for å være tornerose. banner @SprengeMobil deg når du blir 66 Spoiler @SprengeMobil veit det blir skandale, men @SprengeMobil sier det like ut Når SM blir 66 har SM tenkt å freake ut (a-ha a-ha a-ha) Med håret som en pønker og lomma full av gryn Er @TheDarkSycamore - SCMi rute og så kan gammel'n dra på by'n (a-ha a-ha a-ha) Folk peker på @SprengeMobil og hvisker: "Hvordan skal dette gå?" Jeg svarer jeg har ikke peiling, jeg begynte nettopp nå Når man blir 66 først da tar livet til Når man blir 66, da gjør man som man vil Når man blir 66 først da blir livet kult Når man blir 66 kan man trå til for fullt Jeg kjøper motorsykkel for pensjonen jeg fikk Og cruiser rundt i byen på min 1200 kubikk Selv freakerne i parken synes skoene blir for grå Når gammel'n tar fram gitar'n og synger let's make love Så samler jeg noen kompiser og speler opp med dem Så naboene klager over bråk fra gamlehjemmet Når man blir 66 først da tar livet til Når man blir 66, da gjør man som man vil Når man blir 66 først da blir livet kult Når man blir 66 kan man trå til for fullt Trå til for fullt! Jeg rister liv i kjerringa, hei ditt gamle nek Nå har jeg snudd på hæl'n kom og bli med på diskotek Jeg snor en krans med blomster fra kommunens blomsterbed På vei til San Fransisco der går solen aldri ned Og med stemmen full av stolthet kan barnebarnet si Den utfreaka gammel'n der er bestefatter'n min Når man blir 66 først da tar livet til Når man blir 66, da gjør man som man vil Når man blir 66 først da blir livet kult Når man blir 66 kan man trå til for fullt 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Halo for å igjen komme drassende med sangen Når jeg blir 66. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Halo for å vise en Link til Spotify musikklista di, Cassidy Tvillingene synes at det var mye bra og kul musikk på den lista di Kompis.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha Spotify, da de liker å spille vinylplater. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 BANNER SM JEG HAR DET Å JEG GJORDE EN BANAN VENTET I 2 TIMMER UTEN Å BANNE 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner Halo for å ha ventet i to timer. Minstetiden for å riktignok kunne bumpe tråden selv om det egentlig ødelegger poenget her. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Banner SM for å sikkert ville vite hvor mange bananer jeg har spist. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå