SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Sycen selv for å vende tilbake med de kritthvite tennerne sine. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for SprengeMobil har fått Cassidy Tvillingene integrert i fliring begge to. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å flire takket være meg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 BANNER SM SELV HAN SIER CCLR FLIRER GIT HA HA SM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er deg evig takknemlig for den gode jobben du har gjort med den saken. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 BANNER CCLR NÅ ROTER DERE FELT GITT DET ER MEG DERE SKAL BANNE HA HA HA HA GREIT HA HA LOL 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Halo for å skrive at Ciaran og Ciara roter fælt. Akkurat nå hører jeg på albumet Let England Shake av PJ Harvey. Hilsen musikknerden SprengeMobil selv, som gjerne gir innblikk i hva han hører på. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Spre-M, banner deg for han viser også kritt hvite tenner i profilbildet sitt, selv om det ikke er hans. 🤪😝😛 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Sycen selv for å terge meg med profilbildet mitt. Jeg valgte det profilbildet siden jeg for mange år siden fant bilder av ulike skihoppere, og der fant jeg Roar Ljøkelsøy med det rare smilet der. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene følger med på den interessante kritthvite tann praten her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å følge med på praten min om kritthvite tenner med Sycen selv, som terget meg underveis. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) Spre-M, banner dere for å ha blidt små terget av meg. Endret 4. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Sycen selv for å redigere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner SprengeMobil for du må gjøre som Cassidy Tvillingene gjør når vi blir terga med kritthvit tann prat, vi biter ifra oss vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å ha fire knøtt småe kritthvite øyner i sitt profil bilde. 🤪🤪🤪 Endret 4. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Sycen selv for å klare å se så små detaljer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner SprengeMobil for å også se små detaljer, men det er ikke Cassidy Tvillingene alltid så flinke til.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for her har jeg ramset opp flere kritthvite tenner. Nei vent, hvorfor har Robert Johansson havna her? Han viser jo ikke sine kritthvite tenner, han viser jo barten sin! Hilsen idrettshistorikeren SprengeMobil selv. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) Spre-M, banner deg for å knutre inn kun en man med bart. 🤪😁😌 Endret 4. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) Banner Sycen selv for å gi meg tommel opp (emoji) for å poste kun en bilde av en skihopper med bart, som nemlig er Robert Johansson selv. Jeg ramset opp ulike skihoppere som viser frem sine kritthvite tenner, men så havna Johansson her. Endret 4. januar 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå