TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for å kunne språket Keltisk også. 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Keltisk er ikke bare et språk det er mange språk, det er: Irsk-Gælisk. Skotsk-Gælisk. Walisisk-Kymrisk. Kornisk. Bretonsk. Og Cassidy Tvillingene kan bare noen få ord på Irsk-Gælisk dessverre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 CC, banner dere for å ramse opp andre språk som Keltisk innebærer. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 (endret) BANNER SYVSOVEREN SELV.....HAR DU IKKE LAGT DEG ENNÅ HM I SENG MED DEG NÅ DS Endret 4. januar 2021 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Halo, banner deg for være ca 1 time i etter tid med å be meg om å legge meg. Skal legge meg om ikke så lenge nå. 😴😴 Góðan nótt Halo. 💤💤 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 BANNER DS RIKTIG GOOD NATT 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Halo for å bli synsskadet av Sycen selvs skriveri. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 BANNER SMS HJELP BLITT BLIND 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Halo for å ikke ha fått en feilmelding når han prøvde å åpne Bannetråden V3, som jeg gjorde. Bra at det virker nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Halo for å rope hjelp og at du er blitt blind, Cassidy Tvillingene kan være dine øyne her i Bannetråden v3.😜😜🤣🤣 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner 2C for å planlegge å bli øyne. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Blåbanan for Cassidy Tvillingene planlegger ikke å bli øyne, vi to kom bare med et forslag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 BANNER CCLR HVA SKRIVER DERE 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Halo for å lure på hva 2C skriver, hvis han hadde vært blind, ville han ikke visst hvem han skulle banne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Banan for å ikke vite at Halo kan skrive i blinde. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 BANNER SM JEG LEKER SM NÅ GRATIS KOMPIS 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Halo for å leke meg nå, og å ha lest en veldig trist nyhet akkurat nå. https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/metal-gitarist-alexi-laiho-er-doed.351sOo8eg?utm_source=share-btn 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner Halo for å ha vært fan av Children og Bodom. Han har sikkert fått med seg at oppfølgerbandet Bodom After Midnight har etterlatt seg tre låter og en musikkvideo. Jeg har personlig aldri hørt musikken dems. Hilsen musikknerden SprengeMobil selv. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Banner SM for å avslutte innlegget sitt med en SM-hilsen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå