Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Banner SprengeMobil for å ha hatt en rebell i seg som døde, Cassidy Tvillingene sine rebeller som vi hadde i oss. Døde for to år siden.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 CC, banner dere for nå er dere også med i PM Søndags Streamen min. Pga v2 er at en bruker har fått slettet profilen sin og jeg ønsket ikke å ha den slettet medlemen lenger i orginalen. Så derfor har jeg nå laget en ny v2 av den. 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene takker deg for at du tar oss med i Søndags Streamen din, det varmer hjertene våre.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 CC; banner dere for å ha fått hjerte øyner. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene blei så glade at vi fikk hjerteøyne begge to da du inviterte oss i Søndags Streamen din Kompis.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) CC, banner dere for å forklare at det måtte være invitasjon til Søndags Streamen min for å delta. Dere trengte ikke invitasjon for å være med. Hele Disjusjon.no er hjertelig velkommen til min Søndags Streamen min for å velge spill, eller se på, både med eller uten Søndags Streamen min PM'en. Dere må også gjerne velge spill til Søndags Streamen min, hvis dere vil eller ha tid. Har alltids Søndags Streamen Min kl 20:00 på min YT-kanal. https://www.youtube.com/channel/UCt7M504RdlSAwGXXehBBqTw Endret 2. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kommer innom streamen din på søndag, hvis ikke pc en vår eller internettet vårt ikke er altfor treigt da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) CC, banner dere for jeg har tenkt å rydde vekk jula på mandagen. 🎄🎄🎄 Dere skal vel feire jula helt til påske eller. 😁 Endret 2. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene rydder alltid bort juletreet julenissene englene og all julepynten vår bort den 31. Desember vi kompis.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 CC, banner dere for å feirer jula hele året. 🤪🤣😂😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er glade for at jula er over, og at hverdagen har begynt igjen vi.😊😊 Endret 2. januar 2021 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Banner Ciaran og Ciara for å være glad for at jula er over. Samme her hos meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Banner SprengeMobil for nå skal vel du tilbake til Striskjorte og Havrelefse igjen, akkurat som Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 SprengeMobil skrev (4 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å være glad for at jula er over. Samme her hos meg. BANNER SM JULA VARER HELT TIL PÅSKE 🤪 😜😜😜😜😜😜😜 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Banner SprengeMobil for nå skal vel du tilbake til Striskjorte og Havrelefse igjen, akkurat som Cassidy Tvillingene. BANNER CC JULA VARER HELT TIL PÅSKE 🤪 😜😜😜😜😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Banner Halo for det er ikke sant for det er ikke sant, for der imellom kommer fasten. Hilsen Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 BANNER CC OK DA VAR JULA IKKE HELT TIL PÅSKE DA HØRER DU @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Banner Halo fordi nå har Cassidy Tvillingene lært deg at jula ikke varer helt til påske allikevel. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 CC, banner dere for å ikke ha hørt alle nye julesangene. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 BANNER DS HAN HØRER PÅ JULE SANGER Når DS SIER TIL MEG FOR DAGENE BLIR LANGE blir lang PLAYSTATION VR HEAD SETTES PÅ Å DS SIER WOW SIER vesle SM TIL ALLE HER : Hvis DS IKKE går i fella, men passer seg for ATT KAN SPILLE VR SPILL LENGE , skal alle sammen snart få SPILLE VR SPILL IGJEN igjen MEN NÅ MÅ DU FORTE DEG PS KAMRA MÅ DU HA ER UTGÅTT PRODUKT @TheDarkSycamore - SCM https://www.power.no/gaming/konsolltilbehoer/ps4-camera-v2/p-457732/ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Halo, banner deg for å tro at jeg stresser med å ordne med VR-sett. Hvis jeg ikke klarer å få taki VR-sett i tide til ps4, da vil jeg garantert ordne et VR-sett til ps5. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå