Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spre-M, banner deg for det er ikke stor smitte risiko her jeg bor heller, men jeg er hysterisk i å bli smittet. Og jeg følger rådene til pungt å prikke. Har feiret jul alene i år, stiller ikke opp på treningen heller pga den hersens corona'en. Du må jo også skjønne at det finnes folk som er hysterisk i å bli smittet, som meg og @Halo: Combat Evolved. Det er også en måte og gjøre det på, som Halo sier at han gjør, med å handle mat på nettet. Følg tiltakene så demper smitten seg. 😃😃😃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Banner Sycen selv for å komme med råd. Er ikke redd for å bli smittet, med andre ord. Jeg kan handle på nett, da det ikke er de mange butikkene der jeg bor, men ikke dagligvarer, da det Halo ramset opp ikke er tilgjengelig i Troms og Finnmark.

Endret av SprengeMobil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bannefri kommentar:

Jeg personlig syns at folk som ikke bryr seg, bør skamme seg. Det er jo demmes egen problem at dem blir fortere smittet og fører smitten videre, og at dem blir tatt tilslutt av politiet, pga de ikke følger rådene. 😑😑 Hvær så snill til de som ikke bryr seg, følg rådene. 😒

PS: Enig med Hæp der, ikke snakk om corona'en hvær så snill.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Banner Sycen selv for å mene det ønsket.

@Krimt3k@henrikwl eller @Omnia vincit amor, har noen av dere mulighet til å fjerne innleggene hvis noen er på? Innleggene, dvs. fra denne:

Halo: Combat Evolved skrev (1 time siden):

til denne jeg skrev nå? Pga opphetet diskusjon. Dette innlegget som ble sitert ledet til denne diskusjon som ble opphetet. Hvis det hadde vært mulig, så haddet det vært fint, så blir vi kvitt den diskusjonen der.

Endret av SprengeMobil
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...