SprengeMobil Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett de nye spillene Sycen selv har kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene har sett spilla, og vi blei litt nysgjerrige på dem begge to.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Spre-M, banner deg for han har også sett de nye spillene jeg har bestilt. 😏😏 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå gjetter Cassidy Tvillingene på, at du kommer til å være i skikkelig spillemodus veldig lenge nå.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke være i spillemodus. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er i spillemodus vi, men det gjelder spilling av Vinylplater det. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) CC, banner dere for at dere har helt rett. Desember er min eneste spille måned i hele året. Sånn ellers har jeg spille-uke hver tredje uke. Skal se om jeg klarer å runde Sykrim nå i desember. Endret 22. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har puslespillmaraton hver eneste påske. Og da er vi nesten ikke til å se her på forumet i påska. Og i det maratonnet så går det med mye Red Bull og Billys Pizza.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 CC, banner dere for jeg glemte en ting, bortefra helga, da. Helga er alltids en spille helg. Ellers hadde jeg ikke streamet vær helg. 😏😏 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for kan du gi Cassidy Tvillingene beskjed på PM neste gang du Streamer, for da kan vi prøve å følge deg. Hvis internettet vårt vil samarbeide med oss da, vårt internett er ofte treigt forstår du.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 CC, banner dere for jeg kan invitere dere til min PM søndags gruppe, "Søndags sreamen min" sånn jeg har kalt den for. Jeg oppdaterer den anen hver lørdag. Og denne tråden her "TDS streamer" oppdaterer jeg hver lørdag. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kommer innom Streamen din på søndag, hvis ikke internettet svikter oss da.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kommer innom Streamen din på søndag, hvis ikke internettet svikter oss da.😊😊 banner cc se video Endret 22. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner Halo for å vise Cassidy Tvillingene en kul video i natta.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) CC, banner dere for å si videre til han @Halo: Combat Evolved for å gi meg gode og herlig vibrasjoner i kroppen min. Nesten jeg får stå. Nei da, tullet bare med den nest siste settingen. Endret 22. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): CC, banner dere for å si videre til han @Halo: Combat Evolved for å gi meg gode og herlig vibrasjoner i kroppen min. Nesten jeg får stå. Nei da, tullet bare med den nest siste settingen. Banner ds så er det du gjør på do, med DOOM i hånda å sier jeg er KÅT på deg å sitter å sikler realt da på DOOM coveret Spoiler får du stå nå. Endret 22. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner Halo for å snakke sånt her. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene snakker ikke om sånt her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å gjøre noe som er bra, å ikke snakke om sånt her. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene trur at du ikke heller snakker om sånt her.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå