Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for Cassidy Tvillingene skriver Halo for hele navnet ditt går litt i stå for oss. Sorry for det.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) CC, banner dere for...det var en gang en stor C og en liten c. Dem likte veldig godt å ferdes i skogen, helst sammen. Plutselig en dag, når store C våknet opp, oppdaget han at lille se var helt vekk. Hun var ikke til å finne. Ikke verken på do i dusjen eller på kjønnet. Så begynte store C å lure. - Hvor kan hun være mon tro, hem, melkelig. Tenkte store C underlig. Så hadde ikke store C noe valg å gå ut alene i skogen. Han gikk og gikk. Plutselig hørte han noe, en kvist som knakk. Og ble livredd, og sprang hjem. Mens han sprang, så sprang skikkelsen også i samme retning. Han sprang så fort at det føyk i ræva. Med det sammen han kom hjem, og smalt igjen ytterdøra. Akkurat der og da, innså han at det var jo lille c.- - Store C, jeg så etter deg. Hvor ble du av? Grein lille c, og snurket med nesen sinn. - Så så, lille c. Jeg så etter deg også. Men nå er vi her begge. Så ga de hverandre en den lange klemmen. Og de levde lykkelig i alle sine dager. Snipp snapp snute så var eventyret ute. Endret 21. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være en utmerket eventyrforteller. Cassidy Tvillingene digga dette eventyret ditt. Både Asbjørnsen og Moe og Brødrene Grim hadde bli grønne av misunnelse på fortellerkunsten din. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 CC; banner dere for å enda være oppe. 😲 Skal ikke dere ta kvelden nå? 😏 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene venta på svaret ditt her, så nå tar vi kvelden begge to.😴😴💤💤 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner CC når denne posten blir skrivet da ligger dere å sover lærte det av ds @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) Halo gamlingen min, stemmer det. Jeg skal legge meg nå jeg. 😀😁😂😁😀😂😁😂😀 💤💤💤💤💤😴😴😴😴 Endret 21. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 banner ds nå sover gubben min bare min hører dere nå frokost varm mat er bedre en kald mat. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å spise Fjordlands! Yndlingsretten min! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 banner sm min favoritt oxo hum 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å ha Fjordland som yndlingsretten sin, akkurat som Rock Fjellstad. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) banner sm knurter in en video Endret 21. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å bruke et ord Blä fant opp. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å knurte inn en video i bunnen av innlegget sitt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 banner blå for ikke knurte in video🤪 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å ikke legge merke til at Blä postet samtidig som meg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner SprengeMobil for at Cassidy Tvillingene posta ikke samtidig som deg nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å skrive noe alle vet om. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner SprengeMobil for at Cassidy Tvillingene visste også det.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å vite det da de skrev det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå