Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for hvorfor skal Cassidy Tvillingene være på utsida av tråden, når vi trives på innsida av den?? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for jeg mener utsiden, dvs. lekeplassen eller mine innlegg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene forstod hva du mente, men vi tulla bare litt med deg i stad.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 nanner cc de forsto sm i dag bra nå smiller sm git 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Halo for Cassidy Tvillingene forstår deg også, og da smiler vel du også da??😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å spørre om Halo smiler. Det gjør han under Halo-hjelmen sin. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bare ler og smiler i dag.😊😊🤣🤣 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) CC, banner dere for jeg har laget en egen tegst/lyrics til han @Halo: Combat Evolved. [Egen lyrics til denne musikken] Hobby Halo, jeg banner, banner, banner, banner, banner deg... ...for å si F, N, D, T. Har du noe til meg, meg, meg, meg, meg, meeeg. Har du ikke glemt noe, glemt nooooeeee. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også x2 også, også. Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også, x2 også, også. Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. x8 Det er mye og gjøre. Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. Endret 19. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å komme med morsom poesi, som Cassidy Tvillingene digger.😊😊 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 CC, benner deg for å digge min egen lyrics jeg lagde i dag. 😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du lager bra lyrics.😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) CC, banner dere for å ha prøvd å synge lyricsen min etter den sangen. Må ha tunge rett i munnen for å få det til, fant det ut når jeg prøvde selv. Endret 19. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Banner Sycen selv for å si ordet «lyricsen». 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene bør ikke prøve å synge høyt. For vi eier ikke sangstemmer noen av oss to.😜😜😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) CC, banner dere for å ikke vil prøve å synge lytiksen etter sangen. Ingen av oss hører stemmene deres uansett, bortifra dere to så klart da. Endret 19. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for det var ikke meninga at du skulle bli lei deg der, Cassidy Tvillingene tulla litt med deg. PS: Selvfølgelig har vi sunget til teksten din. Vi har til og med sunget tostemt.😍😍 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (54 minutter siden): CC, banner dere for jeg har laget en egen tegst/lyrics til han @Halo: Combat Evolved. [Egen lyrics til denne musikken] Hobby Halo, jeg banner, banner, banner, banner, banner deg... ...for å si F, N, D, T. Har du noe til meg, meg, meg, meg, meg, meeeg. Har du ikke glemt noe, glemt nooooeeee. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også x2 også, også. Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også, x2 også, også. Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. x8 Det er mye og gjøre. Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. banner ds send meg link her spørt deg om link å link er exe www.ds.no eller www.gubben.no eller www.ds.com eller www.gubben.com skjønner du nå har glemt siden i hode husker ikke å i pc har den blitt slettet ved et uhel fort deg ds 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Din ordre Per Halo, banner deg for å ikke ha lær av sangteksten min. 😁😁 Spoiler Hva vil du at jeg skal se etter i de linkene? 🤔 Endret 19. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Din ordre Per Halo, banner deg for å ikke ha lær av sangteksten min. 😁😁 banner ds jeg ber deg sende meg nett side på samfunet ditt her send meg www 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (2 minutter siden): banner ds jeg ber deg sende meg nett side på samfunet ditt her send meg www Bannefri kommentar: Hvorfor vil du at jeg skal gjøre det? Du er jo på samfunnet mitt. Hem!! DU har vel ikke glemt Discord passordet ditt igjen? 🤔🤔 Endret 19. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå