TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) CC, banner deg for å si videre til Halo, at han vil at jeg skal poste et Lego bilde. Fornøyd Major @Halo: Combat Evolved? Endret 18. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å poste et lite bilde av Lego i Bannetråden, dette synes Cassidy Tvillingen at er episk morsomt.🤣🤣 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Banner Halo for å være i god stemning nå, og Cassidy Tvillingene vil også være med. BANNER CC MØTELY CRUE SI TIL @SprengeMobil MUSIKK NERDEN VÅRES TRUR JEG STOR FAN AV MØTELY CRUE I LIKE GIRLS GIRLS GIRLS YEAH 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Halo for å ha bra musikksmak, Cassidy Tvillingene bare digger musikksmaken din. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): CC, banner deg for å si videre til Halo, at han vil at jeg skal poste et Lego bilde. Fornøyd Major @Halo: Combat Evolved? BANNER DEN TREGE LINK TIL SIDEN DIN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA F---N D--T 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Halo for å snakke om en treig link, Cassidy Tvillingene veit hvor irriterende det er når internett er treigt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke kommentere Halos overdrevne bruk av bokstaven A. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for Halo sin overdrevne bruk av bokstaven A, gikk Cassidy Tvillingene dessverre hus forbi.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 SprengeMobil skrev (3 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å ikke kommentere Halos overdrevne bruk av bokstaven A. BBBBAAAANNNNNNNNEEEERRRR SSSSMMMM NNNNÅÅÅÅ HHHHAAAANNNN SSSSYYYYNNNNEEEESSSS DDDDEEETTTT EEEERRRR IIIRRRREEEETTTTEEEERRRRTTT GGGGIIIITTTT 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Halo for å firedoble bokstavene så mye. BANNER SM NÅ HAN SYNES DET ER IRETERT GIT 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for nå merka Cassidy Tvillingene at du banna både Halo og deg sjøl her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å mene at jeg bannet meg selv, men jeg gjorde ikke det. Jeg skrev det Halo skrev, bare jeg fjernet alle de doblete bokstavene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for å rette opp i misforståelsen, Cassidy Tvillingene ber deg om unnskyldning for at vi misforstod deg i stad.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha misforstått istad. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene misforstod litt i stad, og det innrømmer vi. Og vi ba om unnskyldning for det.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å si unnskyld, og det er bra. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ber alltid om unnskyldning, når vi føler at det er det rette og gjøre.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for N-4K0 er her! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har ikke sett N-4K0 i dag. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha sett på utsiden av tråden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå