SprengeMobil Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Halo for å ha knurtet inn en Øystein Sunde-video. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) banner sm knurter in den sang https://open.spotify.com/track/2Mik4RyMTMGXscX9QGiDoX https://open.spotify.com/track/0H8iyBZDnWYgwVNAOcLiah Endret 17. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Halo for å linke. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 banner sm venter på den Ghostbusters ECTO 10274 https://www.lego.com/nb-no/product/ghostbusters-ecto-1-10274?ef_id=CjwKCAiAoOz-BRBdEiwAyuvA61GZY0EgBv4bMBhtbx9PCAlvUOJ28vC9l3rnPs15hVgzBboqDS3yrBoC9fUQAvD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!933!3!480180957817!b!!g!!%2Blego %2Bghostbusters&cmp=KAC-INI-GOOGEU-GO-NO-NO-RE-PS-BUY-CREATE-CREATOR-SHOP-BP-BM-RN-GHOSTBUSTERS_ECTO_1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 banner GUBBEN Jeg rister liv i gubben hei ditt gamle nek nå har jeg den på helen kom å bli med på diskotek. Aha, aha, aha. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) He he ho De gærne har det gått. Halo, banner deg for nå fikk du meg til å nynne på TFL-ruler/Prima vera. haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt jeg heter Åge Fatte og folk sier jeg er gal, men de skal bare vite at det er meg som er normal, jeg har rømt fra fire spiker og min kone og en katt, jeg orker ikke lenger slik som stress og jobb og skatt. jeg gikk til psykologen fortalte om syken min, han fant fram telefonen og sa du må sperres inn purken de kan lete men for meg er det en lek, jeg har nemlig gått i dekning på et diskotek haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt Nå har jeg blitt en fri mann og kan gjøre som jeg vil jeg danser hele natta, og i senga er jeg vill, jeg har brent alle regninger og kasta telefonen, og livet er en orgie og for en situasjon. Jeg hører dem i trappa jeg ser dem overalt, men ingen sykologer skal få satt meg på anstalt purken de kan lete men for meg er det en lek, jeg har nemlig gått i dekning på et diskotek haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt jeg har tatt meg fri for altid og sprengt mitt stemplingsur, jeg bakte brød a kona for hun gjorde meg så sur, jeg balsamerte bikja for den fulgte etter meg, jeg tente fyr på naboen så han kunne varme seg. nå har jeg slått ut håret og danser natta lang, til den som vil ta meg bedre lykke neste gang purken de kan lete men for meg er det en lek, jeg har nemlig gått i dekning på et diskotek haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt, haha hehe ho de gærne har det godt. Endret 17. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Syc for å poste en tekst av Prima Vera. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) BANNER NAKO HURRA FOR NAKO LIKER PRIMA VERA @N-4K0 Spoiler Det hamrer og smeller og banker og borer Jeg får ikke sove for naboen bygger seg hus han bygger seg hus Hva er det han skal med et så digert hus det er dobbelt så stort som vanlige folk har han er gær'n han er gær'n Å den jævla naboen Jeg hater huset til naboen min han er så fisefin Og skulle gjerne skyte'n jeg hater huset til naboen min åja De skriker de gaper de maser og griner de avler jo unger som en farm med kaniner jeg blir gær'n jeg blir gær'n Snørra renner ingen har tenner skulle tru det var innavl hele slitne gjengen jeg blir gær'n jeg blir gær'n Å den jævle naboen jeg hater unga til naboen min de er noen grisete svin Å skulle gjerne skyte dem jeg hater synet av naboen min åja Mazda og Datsun og Volvo og Opel ingenting holder til typer som han han må ha mersje han må ha mersje Hva er det han skal med en så diger bil den bruker jo tiliter bensin på milen den jævla naboen å naboen Å den jævla naboen jeg hater huset til noboen min han er så fisefin oh skulle gjerne skyte'n jeg hater synet av naboen min åja Å den jævla naboen jeg hater unga til naboen min de er noen grisete svin oh skulle gjerne skyte dem jeg hater synet av naboen min Endret 17. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Halo for å knurte inn en video med grøtkvalitet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 BANNER naboen min han er han er så fisefin han er gær'n han er gær'n😝 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Halo for å terge så fisefint. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 banner sm Are you ready SPRENGMOBIL Uh-huh Are you ready Steve? Uh-huh Andy? Yeah Mick? Okay Alright fellas, let's go! Oh it's been getting so hard Living with the things you do to me My dreams are getting so strange I'd like to tell you everything I see Oh, I see a man in the back as a matter of fact His eyes was as red as the sun And the girl in the corner that no one ignores 'Cause she thinks she's the passionate one Oh yeah! It was like lightning Everybody was frightening And the music was soothing And they all started grooving Yeah, yeah, yeah-yeah-yeah And the man in the back said, "Everyone attack" And it turned into a ballroom blitz And the girl in the corner said, "Boy I want to warn you" It'll turn into a ballroom blitz Ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz Oh reaching out for something Touching nothing's all I ever do Oh I softly call you over Then you appear there's nothing left of you And the man in the back is ready to crack As he raises his hands to the sky And the girl in the corner is everyone's mourner She could kill you with a wink of her eye Oh yeah! It was electric So frantically hectic And the band started leaving 'Cause they all stopped breathing Yeah, yeah, yeah-yeah-yeah And the man in the back said, "Everyone attack" And it turned into a ballroom blitz And the girl in the corner said, "Boy I want to warn you" It'll turn into a ballroom blitz Ballroom blitz Oh yeah! It was like lightning Everybody was frightening And the music was soothing And they all started grooving Yeah, yeah, yeah-yeah-yeah And the man in the back said, "Everyone attack" And it turned into a ballroom blitz And the girl in the corner said, "Boy I want to warn you" It'll turn into a ballroom blitz Ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz, ballroom blitz It's, it's a ballroom blitz It's, it's a ballroom blitz It's, it's a ballroom blitz Yeah, it's a ballroom blitz Oversett til norsk 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Halo for å knurte inn en råbra sang. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 BANNER SM KING OF POP 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Halo gamlingen min, banner deg for ikke like han Elvis. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Halo gamlingen min, banner deg for ikke like han Elvis. BANNER SM HAN ER KING OF ROCK AND ROLL FOR EVER FOR ME HILLBILLY CAT 8 JANUARI TIL 16 AUGUST 1977 ELVIS ARON PRESELY ARE KING OF ROCK FOR EVER FOR ME Elvis døde av et hjerteinfarkt, som mange mener var relatert til hans dopmisbruk. Han ble funnet på badet i sitt eget hjem Graceland av sin daværende kjæreste, Ginger Alden. Samtidig har det florert av rykter rundt Elvis sin død gjennom årene. TCB ELVIS SLAGORD "Taking Care of Business," 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Halo fordi han liker Elvis Presley. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker også Elvis Presley.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker også Elvis Presley.😊😊 BANNER CC Uh! All Night Uh! All Night Uh! All Night Uh! All Night YEAH Uh! All Night GOOOOD SONG YEAH Uh! All Night 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Banner Halo for å poste en dødsbra KISS musikkvideo i Bannetråden, som Cassidy Tvillingene digger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå