Pliscin Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Scarvo skrev (9 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å allerede være medlem av daffeklubben. Jeg kommer ikke til å være aktiv på forumet fra i kveld og til litt utpå nyåret, grunnet mye jobb og naturligvis familietid. Benytter derfor muligheten til å få ønske @Ciaran og Ciara, @TheDarkSycamore - SCM, @Halo: Combat Evolved, @SprengeMobil, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @Morromann, @Pliscin, @N-4K0 og andre jeg eventuelt må ha glemt, en veldig fin jul og godt nyttår. Takk for det Scarvo. Ta vare der nede i sør. Riktig god jul og godt nyttår. Måtte det nye året være ditt år. Jeg sender deg mine tanker. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner Pliscin for å ønske Scarvo ei riktig god jul, og et riktig godt nyttår, for det har Cassidy Tvillingene også gjort. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Scarvo skrev (19 minutter siden): Banner Ciaran og Ciara for å allerede være medlem av daffeklubben. Jeg kommer ikke til å være aktiv på forumet fra i kveld og til litt utpå nyåret, grunnet mye jobb og naturligvis familietid. Benytter derfor muligheten til å få ønske @Ciaran og Ciara, @TheDarkSycamore - SCM, @Halo: Combat Evolved, @SprengeMobil, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @Morromann, @Pliscin, @N-4K0 og andre jeg eventuelt må ha glemt, en veldig fin jul og godt nyttår. Ønsker deg å din familje riktig good jul å et riktig good nytt år @Scarvo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner Halo for å også ønske Scarvo ei riktig god jul og et riktig godt nyttår, for det liker Cassidy Tvillingene at du gjør. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 CC, banner dere for også vil stor savne han @Scarvo nå, samme som meg. 🥺🥺 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett, Cassidy Tvillingene kommer til å savne Scarvo her i Bannetråden. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) CC, banner dere for jeg savner å delta i debatter på Gaysir.no. Før ikke lov å delta før den 5. jan 2021. Jeg ble mideltidig i debattkarantene der. 🥺🥺🥺 Jeg fikk klar beskjed om jeg må roe med litt ned. Hvis mer ønske om detaljer, ta det via PM. Endret 16. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner Sycen selv for å være på det nettstedet der. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er ikke på det nettstedet der. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara, banner dere for det er et sosialmedia for skeive folk. Homser, lesper, transer, osv. ☺️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner Sycen selv for å forklare selv om jeg vet det allerede. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner SprengeMobil for å vite det, Cassidy Tvillingene er glade for å ha fått vite hva det er nå av TheDarkSycamore-SCM. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) CC, banner dere for dere viste ikke hva Gaysir var for noe, før nå. ☺️☺️ Endret 16. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene hadde heller ikke hørt om Diskusjon.no. Før i 2018.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha opprettet sin bruker på Diskusjon.no i 2018. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner SprengeMobil for å ha rett, Cassidy Tvillingene oppretta brukerkontoen vår her på forumet, 12 dager før vi fylte 15 år. Det var den 18. November 2018. At vi to oppretta brukerkontoen vår her.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 banner cc musa er tom for strøm må laddes 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Halo: Combat Evolved skrev (Akkurat nå): banner cc musa er tom for strøm må laddes HØ, hva!!! 😳😳 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner @TheDarkSycamore - SCM, en diskusjonbruker in bloom, fordi they don't know who you were supposed to be. Fly free because once you flew too close to the sun. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Banner Pliscin for å skrive nydelig og poetisk på engelsk, det liker Cassidy Tvillingene.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå