Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) Banner SprengeMobil for å digge Åge Sten Nilsen og Glam, nett som Cassidy Tvillingene gjør. Endret 9. desember 2020 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER SM FOR Å SMILLE HAN GLISER Å BRUKER DEN EMOJIEN DER 😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo fordi Cassidy Tvillingene bruker denne emojien her mest.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC DE KOMMER SIKKERT FØR MEG DE BRUKER DEN EMOJIENENE HER MEST 😜😜😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for å vite hvilke emojier Cassidy Tvillingene bruker mest her i Bannetråden.😊😊😜😜😍😍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC YES SER DERE I BANNE TRÅDEN VÆR DAG 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for å ha rett, Cassidy Tvillingene banner i Bannetråden hver eneste dag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC DE ER DER VÆR DAG MEN VI SER IKKE @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Blåbanan: Mecum in aeternum DAFFE DERE ER NÅ DA HM DERE KAN BLI MEDLEM I DAFFE KLUBBEN Å CO ER DERE 3 ER MEDLEM DER BARE KOM DERE PÅ Spoiler 😫 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for å banne i Bannetråden hver dag, nett som Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC SER DERE VÆR DAG HER, RIKTIG GOOD NATT ALLE HER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo, for Cassidy Tvillingene ønsker deg ei riktig god natt.😴😴💤💤 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 banner syv soverene våres riktig good morgen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Banner Halo for å kalle Cassidy Tvillingene for to syvsovere. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Cc, banner dere for å si videre til @Halo: Combat Evolved, for jah, her er det daffe-klubben som regjerer. 😝😝😝 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 banner @TheDarkSycamore - SCM når denne posten ble skrive da ligger du å DAFFER i senga.654 velkommen til klubben for de late bannere 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Banner Halo for å skade synet mitt! 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 SprengeMobil skrev (1 time siden): Banner Halo for å skade synet mitt! Banner SM selv ditt medlems navn er sinnataggen medlems nr ditt er 655 i daffe klubben @TheDarkSycamore - SCM ditt medlems navn glømte det latsekken å co da 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Banner Halo for å ha gjort meg blind! Jeg skal høre på den låta, om jeg finner tataturetD all jeg høreapparat Korn - Blind. Hører jeg på den, får jeg synet tilbake da? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 banner sm tulling du blir ikke blind er bare tull å tøyse å blir du det spanderer jeg fører hund, det blide er i spoiler Spoiler 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Banner Halo for å påspandere meg en førerhund. Trenger ikke det, jeg har katter hjemme, men jeg fikk synet tilbake takket være Korn! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå