TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Spre-M, banner deg for å ikke gi en sleng i de to ordene. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Sycen selv for å skrive et uttrykk jeg aldri har hørt om. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Æ bænne han SprøngeMobil før å ikkje ha hørt om Slæng. De e en slags forkortelse i orde. De e nu mæst de søringan der som bruke slæng, men sikkert nån nordlndinga, som oss. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 banner nordnorsk apekatt æ ær ættæ nordnorsk har familje der 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Halo, banner deg for å si videre til BMIA, sånn at han også kan si videre til @SprengeMobil, hva i huleste hva slags skole har du gått på Spre-M, for å ikke ha hørt om ordet sleng? 😲😲😲😲 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner TheDarkSykamore-SCM for Cassidy Tvillingene har hørt om ordet sleng.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 banner cc slænger er du en kæll da, å må tælle retter jeg deg vi snækkes nå må du skærp'en 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner 2C for å aldri ha hørt om sleng. Spam: spam +spam =2spam; spam dette er spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam Dette er spam Nå spammer jeg. https://www.ost.no/varemerker/god-og-lekker-ost6html?=yes? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for å skrive på kul Fredrikstaddialekt, Cassidy Tvillingene digger den dialekta. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 banner cc cool nei den bred å jevlig dialekt, bruker den aldri skrive eller snakke måtte bruke den siden under her, når jeg sier gå ikke tælle da https://www.visitoestfold.com/no/fredrikstad-og-hvaler/artikler/lar-deg-a-preke-som-vars/ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for Cassidy Tvillingene synes at den dialekta er kul. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 banner cc men jeg er ikke født i fredrikstad men i sarp deven😫 nå brukte brukte jeg fredrikstad dialækta trur jeg bruker den for det sorry 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo fordi Cassidy Tvillingene bare digger den dialekta der.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC SNART DIGGER DE SEG SELV DA 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo fordi Ciaran digger Ciara, og Ciara digger Ciaran.😜😜🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC NÅ DIGGER DE VÆR ANDRE GITT 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Ciaran, banner deg for å digge Ciara og motsatt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er veldig glade i hverandre.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 BANNER CC FOR NÅ Diggiloo Diggiley ER EN GRANÅRIX SANG JEG IKKE HØRER PÅ MEN Wig Wam - In My Dreams (Norway) Live - Eurovision Song Contest 2005 HØRER JEG PÅ VOKALISTEN ER FRA KRÅKERØY I FREDRIKSTAD 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Banner Halo for å være fra samme by som selveste Åge Sten Nilsen aka Glam. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå