SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Blä for å ikke vite at man må vente til det har gått seks måneder siden man endret navn. Bananer som spiller musikk når man skreller, det kjøpte jeg på Rema. En stor klase, og den spiller en forskjellig sang per banan. Hvis du kjøper deg sånne bananer, så kan du vente deg AC/DC i den ene bananen, Odd Nordstoga i den andre bananen osv. osv. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene holder oss til de navna vi fikk ved dåpen vår.😊😊 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å holde seg til sine navn de fikk ved dåp. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil fordi Cassidy Tvillingene er Irer og vi er stolte over navna våre.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) banner cc Will you talk dirty to me? Talk dirty to me Talk dirty to me Talk dirty to me Endret 5. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å knurte inn en YouTube-video som er en toppers sang. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER SM Your Mama Don't Dance 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å påstå at mamma'n min ikke kan danse. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER SM Look what the cat dragged in ARE GUBBEN 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil for å rekke tunge til Halo, når Halo påstår at mamma`n din ikke kan danse. 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Banner Halo: Combat Evolved for han for jeg hører på sangen Sexx Laws av Beck, en amerikansk artist hvor den sangen fant jeg i den ene bananen jeg spiste tidligere idag. Banner Ciaran og Ciara for å ødelegge for meg! Endret 5. desember 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER SM HA HA HA HA HA HA HA 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å flire av at Ciaran og Ciara ødelegger for meg da jeg skrev noe genialt til Halo. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å le av SprengeMobil. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å skape kaos her. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER SM HA HA HA HA HA HA 😜 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil fordi det går litt i surr for Cassidy Tvillingene når flere banner samtidig her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Banner Halo for å skrive det samme istad, bare at han terger istedet for å tulle. Banner Ciaran og Ciara for å poste før meg igjen! Endret 5. desember 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil fordi Cassidy Tvillingene har komt deg i forkjøpet her flere ganger i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER ERTE KRÅKKENE HER DE ERTER SM8I HJELL 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå