Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å gi oss faktaopplysninger om 51515, noe som vi to takker for. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER CC FOR DE FIKK OPPLYSING OM 51515 DEN SNAKKER SIER HI 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å fortelle Cassidy Tvillingene at 51515 sier Hi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER CC DE \+LIKER CHARLIE SIER HI 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å ha rett, Cassidy Tvillingene digger Roboter som sier Hi.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner cc oxo ROBOTEN COZMO har kunstig intelligens den tenker å lærer SATT DEN PÅ HODE DEN LÆRTE Å SNU SEG OPP NED SELV COZMO KOSTET MEG NESTEN 4000.KR 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å poste et bilde av Roboten Cozmo som kosta deg nesten 4000 kr, Cassidy Tvillingene digger Cozmo. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) BANNER CC DE DIGGER ROBOTER DEN HER GOOGLE ROBOTEN HADDE JEG FÅTT KJØPT DEN SÅ HADDE JEG KJØPT PÅ FLEKEN JEG HASDDE TAKKET NEI ELSKER ROBOTER Endret 5. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å ville kjøpe denne Roboten på bildet her hvis du kunne.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 BANNER CC FRAM MED VISA KORTET MITT KJØP KJØP KJØP NÅ KJØPER JEG DEN BUDET STÅR PÅ NÅ 457,336.29 kroner. SKAL BY OVER NÅ 😜 https://itavisen.no/2019/09/25/na-kan-denne-roboten-bli-din/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å ville by på en Gigantisk Megarobot, nå imponerer du Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å tungerere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil fordi Cassidy Tvillingene tungerer oss inn på rett spor her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å tungerere på rett spor her. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil for å alltid ha vært tungert på rett spor, det tipper vi to på.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å tippe på det. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Bannefri kommentar: @Ciaran og Ciara vant gårsdagen Vinnerlisten, med 10 mer like enn meg. Sånn jeg ikke skjønner hvordan er mulig. Dem burde hatt 121 likes. 😨😨😨 Uansett, gratulerer @Ciaran og Ciara. 👑👑👑 Spre-M, banner deg for å si videre til @Ciaran og Ciara, at de ikke takket med tidligere i da. 😳😳😳 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene takker deg for å gratulere oss med seieren.🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner han Sycen selv for å ville ha en takk til gratulasjonen, selv lm de sikkert ikke har lest den gratulasjonen enda. Send den på PM, eller så gratulerer du den igjen. Jeg vil bytte brukernavn til Millenium-blå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Blä for å ha lest om bananen som jeg spiste tidligere idag, spilte en sang da jeg skrellet den, og det ble stilt da jeg lukket det igjen. Låten som ble spilt var Sexx Laws av Beck. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå