SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å se resultatet nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil for å også se resultatet nå.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Spre-M, banner deg for nå er Vinnerlisten nullstilt. Og det ble delt første plass. Nå er det bare for dommerne Diskusjon.no som avgjør hvem som får den egentlige seieren. 😲😲🥴 Endret 5. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Sycen selv for å sette skjermdump-rekord. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner SprengeMobil for å ikke sette en skjermdump rekord. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 CC, banner dere for å være like spent som meg på hvem som egentlig vant vinnerlisten fra i går. Godt kjempet, virtuelt hånschake. 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Sycen selv for å handshake. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM i å ha rett at vi to er like spente på det som deg.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å være like spent som Sycen selv. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Spre-M, banner deg for å ha misforstått meg igjen, men nå i YouTube leken. Svært du skal misforstå meg. 😒😒 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha blitt misforstått av SprengeMobil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 banner cc de er misforstått 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å si at Cassidy Tvillingene er misforstått, vi to var ikke det sist vi sjekka.😜😜🤣🤣 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å alltid være tydelig, og på den måten unngår de å bli misforstått. Endret 5. desember 2020 av Scarvo Glemte et ord. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Scarvo for å glemme et ord, og for å forstå. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner blå for misforstått Misforstått, jeg har misforstått Og jeg føler meg jævla dum Hjerterått, det er hjerterått Jeg har nådd mitt laveste punkt Spoiler Oversett, jeg har oversett Ting jeg burde ha visst Eplekjekk, jeg var eplekjekk Og nå ender jeg opp som sist Spoiler I det store racet her i verden Om hvem som er rikest og penest og best Og det handler ikke lenger om å Finne en kur mot byllepest, eller kreft Eller noe som helst Spoiler Undervurdert, jeg har undervurdert Kapitalens harde hånd Klassebevisst, er det klassebevisst Å spare i aksjefond Spoiler Og i så fall, hvilken klasse Er det da man er bevisst Siden underklassen tok sin exit Har fattigdom vært svært diffust Spoiler Nedre middelklasse eller øvre eller rik Hvis du ikke kvalifiserer Så blir du ikke no' vakkert lik Et offer for din egen form for fuktig retorikk Pønske ut din hevn på puben, miste siste trikk Miste siste trikk, miste siste trikken hjem Spoiler Overstått det er overstått All møkka har blitt rein Misforstått, jeg har misforstått Og nå er det alt for seint Spoiler I det store racet her i verden Om hvem som er rikest og penest og best Og det handler ikke lenger om å Finne en kur mot byllepest, eller kreft Eller noe som helst Nedre middelklasse eller øvre eller rik Hvis du ikke kvalifiserer Så blir du ikke no' vakkert lik Et offer for din egen form for fuktig retorikk Pønske ut din hevn på puben, miste siste trikk Miste siste trikk, miste siste trikken hjem Overstått det er overstått All møkka har blitt rein Misforstått, jeg har misforstått Og nå er det alt for seint Spoiler 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å synge Misforstått av Jokke & Valentinerne når Sycen selv snakker om å bli misforstått. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 banner sms HAN HAR MISFORSTÅTT MEG GOOD NATT😜 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Banner Halo for å terge meg en lørdags formiddag. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Spre-M, banner deg for å bli terget av han Halo på en lørdags formiddag. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå