TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Spre-M, banner deg for å fortelle at jeg videresender. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å si at internettet ikke er borte nå. Det er bra. Banner Sycamore for å starte denne siden med å banne meg i baktiden. Endret 4. desember 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Spre-M, banner deg for jeg hindrer deg i å starte en ny side. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner Sycamore for å hindre meg! 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Spre-M, banner deg for å tulle sinte sånn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner SprengeMobil for å ha blitt hindra av TheDarkSycamore-SCM. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 CC, banner dere for å karve sånn, jeg er ikke @SprengeMobil. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner Sycamore for å ha smakt karve. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner The DarkSycamore-SCM for at du må bare regne med litt feil banninger når flere banner samtidig da!! 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Spre-M, banner deg for å påstå at jeg har spist karve. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner Sycamore og resten av gjengen for å poste ekstremk mye siden jeg sist var her, så jeg måtte bla gjennom alt. Eller, jeg måtte det ikke, men jeg ville se hva dere har skrevet. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Hvem som helst, banner deg/dere for å poste samtidig som meg nå. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner Sycamore for å banne hvem som helst. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner SprengeMobil for å bli banna av Cassidy Tvillingene, og ikke av hvem som helst. 3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Den over meg, banner deg for nå er jeg usikker på hvem jeg banner. 😵😵😵 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi nå blei du banna av Cassidy Tvillingene, og det trenger du ikke å være usikker på.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Den over meg, nå må du/dere slutte å banne samtidig som meg. 😪😪 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ikke være usikker. Det er ikke Hæppern heller. Banner Sycamore for å glemme banning med grunn. Endret 4. desember 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Den over meg, banner deg/dere for å enda poste samtidig som meg. 🥴🥴 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Banner SprengeMobil fordi Cassidy Tvillingene er sikre i vår sak. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå