TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 CC, banner dere for nå skal jeg legge meg samtidig som dere. 😴😴😴 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi Tvillingene Ciaran & Ciara Cassidy ønsker deg ei riktig god natt.😴😴💤💤 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Trippel C, banner dere for å si...go.....d...........na..zzzzZzzzzzZZzzzzzzZZZzzzzzzzZZZZzzzzzzZZz 💤💤💤💤 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå ønsker Cassidy Tvillingene deg en riktig god morgen.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 CC, banner dere for å oppriktig sier god morn til meg. 😃😃 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banne r Sycamore for å ikke godmorge 2C. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner Blä for ä trykke Enter etter at han skrev Banne. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Spre-M, banner deg for å sier edda bedda igjen med emoji. 😁 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner Sycamore for å være blid over at jeg bruker tease. 2 Lenke til kommentar
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT ROAR LJØKELSØY HAR HOPPA LANGT 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT for å skrive halvparten av sitt eget navn, for deretter å skrive at Roar Ljøkelsøy har hoppa langt. Det kan du se her: 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Spre-M, banner deg for å knutre inn din favoritt skihåpper. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ikke knutre inn en skihopper.😊😊 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å bruke et uttrykk jeg ikke er kjent med. Knutre? 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner Scarvo for å lure på hva det er. Sycamore skriver feil. Det heter "knurte". Det ordet fant Blä på. F.eks. se her under: Nå knurter jeg inn en video her: Håper du likte sangen, og at du fortsetter å knurte! Unnskyld at jeg påpeker eller dirigerer, jeg forklarer bare Scarvo. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner SprengeMobil for å forklare, det synes vi to at er bra at du gjør. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å finne på egne ord som man aldri finner i ordboken. Endret 2. desember 2020 av Scarvo 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner Scarvo for å påstå at Ciaran og Ciara finner på egne ord. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner Sprengemobil for å motsi min påstand. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Banner Scarvo for å aldri ha vært i Google-leken på lenge. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå