Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (4 minutter siden):

Banner Halo for du har vel ikke tilfeldigvis møtt på @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKITi det siste? Hvor er Hæppern selv? Ligger han og sover? Eller er han kidnappet av romvesner? Eller gidder han bare ikke gå inn på denne siden her? Hva tror du, @SprengeMobil? Jeg vet du sitter og ser på her inne, og bare venter på å bli bannet. Da må du banne meg først. Jeg skal bare banne Halo, og ta meg en banan. Denne bananen er veldig god, den er søt, den er moden. Nå åpner jeg bananen. Se der ja, der kom bananen ut av skallet. Sånn, nå tar jeg en tygge, mmmmmm! Så godt!

Nå har jeg spist opp bananen, og jeg går inn på kjøkkenet og kaster bananen.

Nå legger jeg fingrene på tastaturet igjen. Sånn. Nå snart trykker jeg på ALT+S, for å sende inn svaret. Jeg skal bare skrive noe genialt her først.

Jeg vet det er kjedelig å sitte og lese alt jeg har skrevet. Jeg lurer på hvor mye man kan skrive her inne.

Egentlig, er solen borte. Vi er overlatt til mørket.

Nå trykker jeg på "send inn svar"-knappen, så nå vil du se hva jeg har skrevet her.

Banner blå spiste 2 bananer har 4 igjen 

SprengeMobil skrev (4 minutter siden):

Banner Blä for å skrive vanvittig mye.

banner sms for skrive litte sorry denn banningen her

Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (3 minutter siden):

Banner SM for å bruke kort tid på å lese gjennom teksten min.

Banner SPREN KÅT APEKATT JEG LESTE ALLT DU SKRIVER

SprengeMobil skrev (Akkurat nå):

Banner Blä for å ha rett: :thumbup: 

BANNER SM FOR OXO HA RETT

• Liker 2
Lenke til kommentar
Halo: Combat Evolved skrev (2 minutter siden):

@Øystein det tar veldig lang tid å sende en post her nå mer det er i posten eller skriver mye tar det lengre tid du det er veldig irriterende det skal ta så lang tid få postet her da

Bannefri kommentar:

Det er sikkert noesystemfeil. Forumet har vært tregt i det siste. Kanskje det er fordi det er veldig mye kode der inne. Hvem vet.

Banner Blåbanan for å skrive en bannefri kommentar, men den er jo ikke bannefri nå, siden jeg banner nå. Vel vel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
SprengeMobil skrev (1 time siden):

Banner Halo for å terge meg en mandags ettermiddag.

banner 😝 😝 😝 😝 😝 😝 😝 😝 SM 😝 😝 😝 😝 😝😝 😝 😝 MEGA😝 😝 😝 😝 😝 😝 😝 😝TERGE sms det er tergis julaften 24 tergis gratis tergus-sprengus

Endret av Halo: Combat Evolved
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...