Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BANNER SMS Håper den går ned i pris one blad med 5 blader nå 778.kr håper det kommer et tilbud på black friday,,,,,,,,,,,,men med 3 blader 439.kr 2 blader 299.kr den her 5 blader  one blade selv om jeg har den fra før kjøper den på nytt tar å 8 timer å lade varer kan brukes i 1 time tom for strøm slæser litt da

https://www.komplett.no/product/1150749/hjem-fritid/personlig-pleie/barbermaskiner-haartrimmere/barbermaskiner/philips-oneblade-qp253030#

Endret av Halo: Combat Evolved
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Halo for du har vel ikke tilfeldigvis møtt på @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKITi det siste? Hvor er Hæppern selv? Ligger han og sover? Eller er han kidnappet av romvesner? Eller gidder han bare ikke gå inn på denne siden her? Hva tror du, @SprengeMobil? Jeg vet du sitter og ser på her inne, og bare venter på å bli bannet. Da må du banne meg først. Jeg skal bare banne Halo, og ta meg en banan. Denne bananen er veldig god, den er søt, den er moden. Nå åpner jeg bananen. Se der ja, der kom bananen ut av skallet. Sånn, nå tar jeg en tygge, mmmmmm! Så godt!

Nå har jeg spist opp bananen, og jeg går inn på kjøkkenet og kaster bananen.

Nå legger jeg fingrene på tastaturet igjen. Sånn. Nå snart trykker jeg på ALT+S, for å sende inn svaret. Jeg skal bare skrive noe genialt her først.

Jeg vet det er kjedelig å sitte og lese alt jeg har skrevet. Jeg lurer på hvor mye man kan skrive her inne.

Egentlig, er solen borte. Vi er overlatt til mørket.

Nå trykker jeg på "send inn svar"-knappen, så nå vil du se hva jeg har skrevet her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...