Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner Blåbanan for å ikke vite hva Scroller er. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 På forumet sitter blå med sin juledram blå er så god og full, blå er så god og full. blå han nikker, og han raper og blå er så full, for hjemmebrenten vil han gjerne ha. Men rundt blå omkring står alle de små naboene, og de klager på blå, og de klager på blå. De vil så gjerne ha litt juledram, og de skriker gå å legge deg blå nå Men blå han truer med sitt hjemmebrent. Nei, bare meg og blå kom av sted til hjemme brenten. For hjemme brenten min vil jeg få lov å ha i fred, og blå sier ingen, ingen vil jeg dele med. Men naboene de skrikker vi hvil ha hjemmebrent, og de masser på blå og de svinser, og de svanser. De klorer etter hjemmebrenten og de stanser ikke før de har fått en dram og de står rundt blå tett i ring. Men blå, ja han er en stor hissigpropp, og med sin kropp så drikker han opp alle hjemmebrenten med et hopp han er så full Jeg henter sm hvis dere ikke holder opp Når sm kommer, skal det nok bli stopp. Da springer alle naboene vekk vekk å, så bange, å, så bange, og de naboene får ikke noen dram for blå har drikket opp all hjemme brenten sinn og han er så full på en-to-tre så er han drita vekk. skål blå. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner Halo for å skrive ei tullevise om Blåbanan. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke legge merke til at Halo glemte banning. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner 2C for jeg har en bedre en: På låven sitter Halo med sin playstation. Med VR på. Så god og søt. Han nikker og han spiller for han er så bra, for PlayStation vil han gjerne ha. Men rundt han skotter der av Sycamore, av Sycamore, Av Sycamore Han vil også spille, han vil spille, han vil spille. Han napper i kontrolleren, og forstyrrer Halo. Nå blir Halo sint sint sint! Snart fyker Halo ut av stolen, ut av stolen, ut av stolen. For han finner seg ikke i Sycamores tyveri! Han sier til Sycamore: "Slutt å mas, slutt å mas, slutt å mas!" Men Sycamore gir seg ikke, og han løper rundt og skriker "min min min!" Nå begynner Halo å se rødt rødt rødt. Nå henter Halo sin store legotansk, en legotanks, en legotanks. Han jager Sycamore ut av huset, og avfyrer et par skremmeskudd. Og sycamore flyktet, og han flyktet, og han flyktet. Og han kom aldri tilbake igjen igjen igjen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Banner Blææææææææææææææææææææ for å ha diktet om På låven sitter nissen til Halo og Sycamore. Endret 10. november 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner SprengeMobil for å ikke omdikte sanger i Bannetråden. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å være glad over at jeg ikke omdikter sanger. Jeg omdiktet I Wanna Rock av Twisted Sister, til Blä på forrige side. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner SM for å kalle meg @Halo: Combat Evolved i posten der oppe. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner Blä for å påpeke min flaue tabbe der oppe. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner SprengeMobil for å ha begått en flau tabbe lengre oppe på sida i dag. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å kommentere at jeg har begått en flau tabbe. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner SprengeMobil for å ha blitt kommentert av oss to.😊😊 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner 2C for å ikke bli kommentert av noen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 CC, banner dere for jeg var våken hele natten å spilte Skyrim. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være en natterangler nett som oss to.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å nesten være noen natteranglere før de legger seg 02:30. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to legger oss klokka 02.30. Men vi sovner aldri før mellom klokka 04.00-05.00.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 CC, banner dere for nå må jeg legge meg veldig tidlig i dag. Har enda ikke hatt søvn. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha bedrevet med spilling og døgning det siste døgnet.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå