SprengeMobil Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert beære meg senere... 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to beærer deg akkurat nå, vi beærer deg for å være en sann musikk elsker med enorm musikkunnskap. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner 2C for å beære SM. Jeg beærer dere to for å beære noen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Blåbanan for å beære oss for å beære SprengeMobil, Beæringstvillingene bukker og takker.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å kalle seg selv Beæringstvillingene. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner SM for jeg vurderer å kalle 2C for Multietymologitvillingene, siden de har så mange navn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to bare har det litt moro sammen på en søndagskveld i november.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha det moro på en søndagskveld i november. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner SM for å ikke savne @TheDarkSycamore - SCM her inne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Blä for å ikke gjøre det heller, derimot. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to savner TheDarkSycamore-SCM her i Bannetråden.😢😢 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner 2C for å savne Sycamoren av Bannetråden. Det gjør jeg også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to håper at TheDarkSycamore-SCM snart kommer tilbake her i Bannetråden.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å håpe at Sycamore kommer tilbake snart. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner 2C for jeg blir nødt til å tilkalle ham. @TheDarkSycamore - SCM, stå opp fra de Døde! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Blåbanan for å være Bannetråden sin Profet. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke være noen profeter heller. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner SM for jeg kan sikkert lage en religion: Blåbananisme. Der tilber vi den ene Guden: Blåbananen. Blåbananismen bygger på en monoteistisk tro, der Blåbanan representerer alt som lever. Under hans makt kommer Gulbananen, så Brunbananen, så Grønnbananen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Blä for å ha laget en religion. Blåbananisme, eller Bläisme. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to kan tilbe den Grønne Banan så lenge den er kløvergrønn og firkløverforma.🍀🍀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå