Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å tulle litt. Nå blir Trump sur. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Bannefri kommentar: Jeg gidder ikke henge her lenger i bannetråden i noen pr dager nå. Når den tufsen T***p nevnes, nå. 😠😠🥺 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) BANNER DS DU ,MÅ TÅLE JEG TULLER MED NAVNET DONALD TRUMP FOR DU TULLER MED MEG SM BLÅ SM BLIR SUR PÅ DEG........ JEG SIER DET ER OK IKKE VÆR SÅNN SUR PROMP NÅ DS❤️ JEG HATER OXO DET KJØTT HODE SÅ JEVLIG MEN DET HJELPER IKKE BLI SINT DA HAR DET GRØTT HODE VINNE @TheDarkSycamore - SCM Endret 7. november 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å bare tulle litt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner 2c for det er lov til å tulle litt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Appelsinselger fordi det veit vi to, og vi tuller litt hele tida vi.😍😍 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner 2c for jeg tuller også en del iblant 🙃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Appelsinselger fordi å tulle litt av og til, er noe vi alle gjør.😊😊 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner 2C for å være køddetvillingene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Blåbanan for å omtale oss to med et navn, som vi ikke har brukt på ei uke nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha bli kalt 2C på ei uke. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner SprengeMobil for å ta feil, det er Køddetvillingene som vi to ikke har blitt kalt for på ei uke nå.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner cc si spreng-tregus-jeff tar feil 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner C:C2 for å ikke h a bl itt kalt d et på ei uke . 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å bekrefte den forrige posten vår.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å bli bekreftet av Blä i tillegg til meg. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner SM fofr å bli bekreftet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to har nesten starta en Bekreftelses-Battle her i Bannetråden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 banner blå si til sm dere er flinke til å bekrefte 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å synes at vi er flinke til å bekrefte her i Bannetråden.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå