SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Jaja, da gjør jeg jo det da. Og dermed banner jeg meg selv for å ha startet en ny side. Brukeren under meg må sladre før Halo våkner. Endret 7. november 2020 av SprengeMobil 3 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner SM for å gjøre noe han ikke bruker å gjøre: Å banne seg selv. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Blä for å ikke gjøre det, derimot. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke hva Blåbanan ikke gjør. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Banner sm får ikke sove har sovet i 2 døgn i et 48 TIMER NÅ HALF LIFE ALYX Endret 7. november 2020 av Halo: Combat Evolved 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å ha sovet to døgn i et, og for at du spiller Half Life Alyx nå.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 banner cc rema å tikka å fjord land 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å være sulten, det er jeg også. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) banner blå nei er ikke sulten er trøtt minker på koffein i kroppen min Endret 7. november 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å ikke ha drukket kaffe. Gjør som Kalle og Molo, se her: 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 banner sm han ser på kalle å mollo jeg ser på half life alyx 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å ikke se på Kalle og Molo. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 banner SM for jo så litt på det da... glemte det.......er ferdig med barne tv nå ser ikke på vanlig tv eller.... bruker 4k tv til pc skjerm å her for plage deg litt SPRENG-TERGUS-JEFF😝 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for å snakke om SPRENG-TERGUS-JEFF. Jeg har aldri hørt om han. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Bmia, banner deg for han prumpet nå. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (24 minutter siden): Bmia, banner deg for han prumpet nå. Banner presidenten våres private forums president good morgen syv soveren våres😝 er du for nød nå du ser meg her uten spamme meg meg med @Halo: Combat Evolved da 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Halo for VI ER KVITT TRUMP!!!!!!!! https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/oAAGja/joe-biden-utpekes-som-usas-neste-president thumbs: :thumbs: 1 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Banner Blä for å JUBLE OVER AT VI ER KVITT TRUMPEN SELV! 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 banner sm jeg jubler ikke hvil ha han DONALD TRUMP NEI GUBBEN VÅRES PRESIDENT FORUMS PRESIDENT @TheDarkSycamore - SCM SELVØLGLIG BLI KVITT DET JEVLA KJØTTHUE FUCK DONALD TRUMP PS ER IKKE DEG GUBBEN MENER NÅ 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Bannefri komentar: Det var da svært dere skal snakke om tufsen Trump i denne tråden. Nå er jeg lei og litt frustrert igjen pga det. 🥺😣😣😠 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå