TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 CC, banner dere for jeg har vært våken lenge nå. Har bare oppdatert Discord samfunnet mitt. Og sett litt på Tv2 Nyhetene. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM Vi to er ikke på Discord og vi ser heller ikke på nyheter. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Ciaran og Ciara fordi de ikke ser på nyheter. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to har aldri likt å se på nyheter, men vi hører litt på nyhetene på radioen da.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 CC, banner dere for å ha hørt nyheter om USA-valget på radio. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Sycamore for å også ha hørt det. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/eKKR0Q/biden-naermer-seg-trump-i-pennsylvania 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 BMIA, banner deg for jeg hører svært skjeldent på radio. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Sycamore for å ikke høre så mye på radioen, slik som SM. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to syns at det er bedre å høre på radio enn å se på tv. fordi når vi hører på radio så kan vi gjøre flere ting samtidig, og det kan vi ikke når vi ser på tv.😊😊 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner 2C for å multitaske. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Blåbanan for å påpeke hva Multitasketvillingene gjør. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Multitvillingene for å bli pekt på. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to syns at det er ei sann ære å bli pekt på av en kul fyr som deg.😎😎 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner 2C for å bli beæret. Jeg beærer hele forumet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Blåbanan for å være en sann forumelsker.😍😍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 BANNER CC ÅRES FØRSTE JULEBRUS ER TATT OPP Å SMAKT PÅ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Halo for å være i Julestemning allerede nå.🎄🎄 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 CC, banner dere for jeg nevnte feil til @Blåbanan: Mecum in aeternum, jeg hører svært skjeldent på Norsk radio. Hører mer på Islandsk radio. 🥰😍😘😘 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å hører på radio med et nydelig språk.😍😍 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke høre på radio, derimot. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå