TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 BMIA, banner deg for, jeg tror også at Biden vinner. Jeg tror at det er ca 88% sikker på at Biden vil vinne. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Banner Sycamore for å også tro at Biden vinner. Trump vil ihvertfall ikke gjøre america great again hvis han vinner. Men jeg tror MR Joe vinner. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) BMIA, banner deg for å nevne om en jeg over hode ikke vet hvem er. 😳 @Halo: Combat Evolved, sjekk dette: Endret 4. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (57 minutter siden): Banner Sycamore for å også tro at Biden vinner. Trump vil ihvertfall ikke gjøre america great again hvis han vinner. Men jeg tror MR Joe vinner. BANNER BLÅ NEEEEEEI TRUMP VINNER SÅ DET NÅ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Halo, banner deg for nå må du slutte å tulle sånn, jeg er ikke blind altså. 😳🥺😠 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Halo, banner deg for nå må du slutte å tulle sånn, jeg er ikke blind altså. 😳🥺😠 BANNER DS DU TULLER HER DU OXO SER DU IKKE DET MED @SprengeMobil OK NESTE GANG TAR JEG BARE VENT OK IKKEV MERE TULL NÅ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Bannefri kommentar: Nå er jeg dritt lei at Trump nevnes i denne tråden. 😣😣😠 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å komme med en bannefri kommentar. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Banner 2C for å kommentere en ting SCM sjeldent gjør. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Banner Blåbanan for å være den første til å banne på over en time nå, nå syns vi to at det har vært kjedelig her i Bannetråden.😴😴😜😜 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 banner cc for FOR GAMLE GUBBEN ER SUR PÅ MEG Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Bannefri kommentar til bare gubben min er sur nå på meg...... du må tåle litt spøk da for du å jeg spøker kødder noe develsk med @SprengeMobil ds se hher @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Banner Halo for å skrive at TheDarkSycamore-SCM er sur på han. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Halo: Combat Evolved skrev (2 minutter siden): Bannefri kommentar til bare gubben min er sur nå på meg...... du må tåle litt spøk da for du å jeg spøker kødder noe develsk med @SprengeMobil ds se hher @TheDarkSycamore - SCM CC, banner deg for å si videre til Halo, at jeg er ikke sur på ham. Er bare lei og litt frustrert. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for å være lei og frustrert, forresten går det bra med deg nå, vi to håper at du har det bra nå.😍😍 Endret 4. november 2020 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 CC, banner dere for lei og litt frustrasjon går fort bort på noen få minutter. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to håper at frustrasjonen din snart går bort, fordi vi savner deg her nå.😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 CC, banner dere for å ta feil, frustrasjonen har gått bort for ca litt under 7 timer siden. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være kvitt frustrasjonen sin. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 banner cc @Ciaran og Ciara si til @TheDarkSycamore - SCMGUBBEN MÅ SETTE BILEN PÅ VENT GRUNN MÅTTE KJØPE LITT HOS ELEFUN X2 60.MM Å X2 90.MM X2 ER 2 PAKKER UHU Hart 33ml + Å OG Zap Goo 29.5ml SÅ NÅ SER DERE IKKE MEG IGJEN HALF LIFE ALYX 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå