TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å hindre meg i å banne de to søtingene CC. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for å kalle oss for to søtinger, takk for det.😊😊 Endret 3. november 2020 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 CC, banner dere for å bruke to bokstaver som jeg ikke har i min navn "H" og "L". 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Vitsemore-SCM, jeg banner deg for å vitse sånn. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner ds vært våken i nesten 24 timer jeg ds jeg ds jeg ds DS GUBEN DEN STORE GUBEN 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å snakke om å være våken.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 CC, banner dere for nå er det ca 13 minutter til USA-Valget: Valgnatten. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): CC, banner dere for nå er det ca 13 minutter til USA-Valget: Valgnatten. banner ds stemte du på Donald Trump ??????😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å snakke om Donald Trump. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Halo: Combat Evolved skrev (7 minutter siden): banner ds stemte du på Donald Trump ??????😝 CC, banner dere for å si videre til Halo gamlingen min, NEI FAEN HELLER. 😠😠 Endret 3. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to håper at Joe Biden vinner men vi frykter at Donald Trump vinner. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) CC, banner dere for ikke si sånt, at dere frykter. 😲😳😣😠 Endret 3. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): CC, banner dere for ikke si sånt, at dere frykter. 😲😳😣😠 banner ds trur Donald Trump vinner da ser sånn ut, 4 nye år med Donald Trump som president jeg stempte på han bor i usa Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å fortelle hva han trur blir resultatet i det Amerikanske Presidentvalget. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner trur vet ikke hva da usikker BLE DU SUR SINT DS GRUNN JEG TULLET MED DEG SÅNN FØLLER SM SEG VÆR DAG DA DU Å JEG TULLER MED HAN 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å skrive med stor lilla skrift i Bannetråden. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 @Halo: Combat Evolved, banner deg for å misforstå, jeg er ikke sur. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner ds neste bruker liker THE BEATLES GJØR DU DET JEG GJØR IKKE GJØR CC SURE NÅ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo fordi du gjør ikke oss to sure nå, vi elsker The Beatles. Men vi aksepterer og respekterer at det finnes andre som ikke liker dem.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 CC, banner dere for hvor mye kan dere om USA? https://www.tv2.no/quiz/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå