TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Halo, banner deg for å ikke skjønne et kvekk av det Spre-M sier. Det et er jeg som er frosken Halo, du er skilpadden. 😜😜😜 Og forresten, ha en riktig omvendt godmorgen folkens. 💤💤😴😴💤💤 Endret 3. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner STORE GUBBEN MIN BARE RIKTIG GOOOOD MORGEN 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Halo, banner deg for... Sola skinner over Frognerparken (på vei hjem fra byn går en fyr som alltid) Og fuglene synger nedpå Aker Brygge (båtene kommer inn med fiskelykke) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å stå opp! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å stå opp! Jeg selger solskinn over himmelen så ser det lyst ut, Fuglesangen vekker fine minner i en bygutt Og morgentimene som lindres med noen Ibux Forsvinner i en virvelvind, en livssyklus Så tar jeg kaffekoppen, skåler litt med Norge Og passer på at sønnen min får i seg det han orker Pappa må forklare litt om massene på torget Det var som Toy Story, da alle ble så stolte Fordi alt sammen hadde ordna seg til slutt. Men nå må vi til barnehagen, vi må komme oss ut Så du tar jakka jeg tar skoa, så stikker vi Så kan vi starte dagen skikkelig Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide og stå opp Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide og stå opp! Opp til gleder, opp til sorger, opp å si god morgen Norge! Vi manøvrerer mellom trikker og trafikklys, gjennom kaffesjappa mi Klokka er blitt ni nå, og verden har fått dårlig tid Se pappa, se pappa Lynet McQueen, jeg synes han ligner litt på alle de som flyter forbi Men vi trenger ikke stresse, hvis bussen stikker bare hopper vi på neste Man må lete lenge etter dager som dette, når jeg har’n skal’n faen ikke sleppe Sola skinner over Galdehøypiggen (småsjarmerende, varmer ryggen) Og fuglene synger nedpå Aker Brygge (båtene kommer inn med fiskelykke) Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å stå opp! Det er på tide, på tide, på tide, på tide, på tide, på tide å stå opp! Opp til gleder, opp til sorger, opp og si god morgen Norge 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 BANNER DS FOR VINI SIER GOOD MORGEN SKAL BORT PÅ REMA Å KJØPE OSTEPOP STORE BÅGAR 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å kjøpe Oste Pop på Rema 1000. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner cc er den beste oste popen til nå mektig ja good ja bilde ja extra mye ost ja beste ostepoppen til nå ja 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å ikke redde tråden fra døden sånn som meg, og for å snakke om ostepop. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Blåbanan: Mecum in aeternum for å fortsette å snakke om død og fordervelse. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Scarvo for jeg har funnet en artikkel om @Halo: Combat Evolved på Wikipedia. https://no.wikipedia.org/wiki/Halo:_Combat_Evolved 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Blå for å poste wiki-linker i bannetråden som tilfeldigvis har samme navn som et aktivt medlem her inne. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Scarvo for jeg har ikke funnet noen artikkel om SprengeMobil enda. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner blå for snoke på meg på weben her er en nåde løs jevel som IKKE viser hensyn til deg da står foran med geværet hvis du hadde vært fienden det er Master Chief (HALO) petty officer john 117 or master chief fienden kaler Master chief Demon 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å poste skikkelig kule bilder i Bannetråden nok en gang.😎😎 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner 2C for å ikke poste bilder, akkurat som meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to overlater bildepostinga til SpremgeMobil, Halo og TheDarkSycamore-SCM.😍😍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) banner cc her er et bilde Endret 3. november 2020 av Halo: Combat Evolved 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å ha et kult Profilbilde.😎😎 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner cc de skryter å resten her purker å sover goodt natt 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo fordi vi to må få lov til å skryte litt over en sånn kul og snill fyr som deg.😍😍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner cc nå skrytter de igjen 😝 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå