Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to trenger middagsluren vår når vi skal holde det gående hele natta lang.😊😊 Endret 2. november 2020 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 CC tvilingene, banner dere for jeg sover svært svært skjeldent middagslur. Det er egentlig ikke bra å sove middagslur. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to veit at det ikke er bra å ta en middagslur, men det er en stygg uvane som vi har tillagt oss det siste året.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 CC, banner dere for å nevne at dere har en stygg uvane. Min stygge uvane er å pelle på sår. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to trur at vi alle har noen stygge uvaner. Og at det hadde vært merkelig om vi ikke hadde hatt noen sånne.😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner C+C fordi jeg mener det er opp til hver enkelt å gjøre som de føler er best, føler dere for å ta en lur, gjør det. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Gresskarhode, banner deg for å snakke om folk skal få lov og gjøre det de vil. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Syc fordi selv klarer jeg ikke å ta en lur. Har jeg sovet på natten, kan jeg legge meg en stund på dagtid skulle jeg trenge det, men jeg kommer ikke til å få sove og bare sove et par timer. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner N-4K0 fordi nå snakker vi alle om soving her i Bannetråden.😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner C+C fordi ZZZZZZZZZ. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Banner N-4K0 for å prøve på å få oss to til å bli søvnige her.😜😜🤣🤣 Endret 2. november 2020 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banne cc snork snork i seng å zzzzzzzzzzzzzzz fikk meg til å tenke på ZZ TOP 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å poste nok et skikkelig dødskult bilde her i Bannetråden.😎😎 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner twins for her er et kult bilde 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å gi C+C et kompliment. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner nako for ikke gjøre det, her nako 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å vise oss et stort bilde av Totem of Undying fra Minecraft. 😃😃 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): Halo gamlingen min, banner deg for å vise oss et stort bilde av Totem of Undying fra Minecraft. 😃😃 banner ds viser et bilde av piggsvinet døpte stolen etter deg min venn må lime med et annet lim. holt ikke med plastikk 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Banner Halo for å ha brukt et udødelighetstotem, som det heter på norsk, hvis noen ikke skjønte det. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 banner sm han mente minecraft du har rett jeg skjønte ikke et kvekk av det du skriver der sm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå