Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Banner Blåbanan for å ha rett, for buing er bare negativt og dumt. Endret 2. november 2020 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke bue, og det er bra! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner SprengeMobil for å ikke heller bue, og det liker vi to. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner cc buuuuuuuuuuuuuu buuuuuuuuuuuuuuuu buuuuuuuuuuuu mitt mixed realety virker ikke ps bu men med litt triksing da virker det tar tid 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Halo for å bue. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Halo for å skrive mange uer etter hverandre.😜😜 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å banne feil. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to veit at vi banna feil, men vi var altfor late til å redigere feilbanninga vår. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å være for lat til å redigere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner SprengeMobil fordi du har dessverre rett der. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 CC, banner dere for dere skal også følge med på valgnatten nå i natt kl 2240 på nyhetskanalen. Jeg skal i vert fall få med meg det. Og krysser alt av lemmer som jeg har at Trump taper valget. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for at si at SM har rett. Nok en gang kom noen før x) Banner SCM for å ha sovet godt. Endret 2. november 2020 av Gjest Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Frøken søt App, banner deg for jeg ante ikke at jeg hetet @Ciaran og Ciara. 😂😂😂 Endret 2. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to skal ikke se på det Amerikanske Presidentvalget. Det er fordi vi har ikke noe tv hjemme hos oss, og vi to slutta å se på tv da vi var 13 år gamle. For da var det bare internett på oss to.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) CC, banner dere for det skal gå ann å følge det med uten tv også. Se valget på CCN sinn nettside for eksempel. 😊😊 Endret 2. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM vi to takker for infoen, men vi to bryr oss null og niks om politikk.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Ciaran og Ciara fordi de ikke bryr seg om politikk. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 CC tvillingene, banner dere for de vil ikke være den politiske tvillingene. 😮😮😮 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Sycamore for å bli overrasket. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner SM for jeg har TV. Men bruker bare Internett. Helst via bildeprosessesoren på Blu-ray-spilleren 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå