Gjest Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Halo for du kan jo bygge en motorsykkel etterpå 🕶️ Spoiler Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Fru søte App, banner deg for nå har jeg gjort meg klar til å ta senga. Natta, eller som jeg pleier å si hvis jeg legger meg i denne tiden av døgnet, ha en riktig omvendt godmorgen. 😴💤💤😴 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 banner ds si til ho søta har gjort det 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Halo for å poste skikkelig kule bilder her i Bannetråden.😎😎 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner 2C for nå kommer jeg og redder tråden fra døden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Blä for å ville redde tråden fra døden. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner SM for å fortsette reddingen av tråden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Blåbanan: Mecum in aeternum for å ønske redning av tråden. Har det skjedd noe spesielt siden lørdag kveld? (forrige gang jeg var pålogget) Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Scarvo for å ta feil, ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Blä for å ha spist enda en banan idag. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banneer SM for å ta feil, men jeg har dem på kjøkkenbenken, der kan jeg finne dem og fortære dem for det er til mitt ved og vel. Banan er sunt og godt, og alle burde ete det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Blä for å oppfordre flere folk til å spise banan. Helst blå banan. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner SprengeMobil for å påpeke at Blåbanan vil at alle skal spise Blåbananer. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Vitsetvillingene 2C for det var stille her, som om mørketiden er nære. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Blåbanan for å bryte stillheten her.😜😜 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner 2C for å også bryte stillheten. Bø! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Blåbanan for å bøe, kanskje du ikke er ferdig med Halloween stemninga ennå??🎃🎃😜😜 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 BANNER CCCC NÅ BLE DET BÆ BØ BÅ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner Halo for å bedrive med Bæing, Bøing, og Båing.😜😜 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Banner 2C for å ikke bedrie buing. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå