Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Blåbanan for å ha gode tenner. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å fortsette med å diskutere tannkvalitet. Endret 31. oktober 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi det er mye å bite i der skal vi si deg. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å flire. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to brøt ut i latter begge to i stad. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha brøttet ut i latter istad av at jeg snakket om tannkvalitet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi du fikk oss to til å bryte ut i bitende latter i stad. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å skrive at det var jeg som fikk dere to til å bryte it i bitende latter. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SM for å sms-e med 2C. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Blä for å ha glemt halloweenkostymene våre. Der har vi halloweenkostymene klare, ser jeg @Blåbanan: Mecum in aeternum, du er en banan: @N-4K0, du er en endermann: Og jeg, jeg er... jeg er... Hvem er jeg egentlig? Jeg, jeg er Billie Eilish. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å poste kule bilder i Bannetråden. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å synes at bildene er kule. Takker 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner høflige herremannen SM for å være en høflig herremann. Kan jeg åpne døren for Dem, min unge mann, hvis De tillater? 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Blä for å ville åpne døren hos meg. Ja, det kan du! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ansette Blåbanan som Butler. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciaran for å være butlere for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to serverer middagen til oss sjøl og hverandre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått meg til å skrive Ciaran to ganger i min forrige post. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner SM for å tillate meg å åpne døren for den unge Herren. Var I tilby Dem noget mer at glede Dem, min unge Herre? Te, min unge Herre? Eller kan I tilby Dem noget brennevin? Cognac! Beklager om I skrev ordet ukorrekt, min unge Herre. I er ikke så fruktbar på skrivekunster, kan De tilgi den arme Herre? Og I beklager at I bannede feil, kan De tilgi den arme Herre? Men I bare lurede på at De ikke skjønner mig korrekt, siden I er i den Tilstand at Talemålet endrede sig gradvis til et Danskliknende Talemål. Siden I i den talende stund, har et talende Behov for at innta Blåfargede Bananer. I måtte høve at tale mig korrekt forstandeligt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Blåbanan for å tru at du jobber på slottet.😜😜 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå