N-4K0 Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner C+C fordi jeg syns vin er noe skit, etter min mening har dere ikke gått glipp av noe. Enda, i hvertfall. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 banner nako si til cc ser dere ikke hvem gruppe den sangen er copy fra da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Halo for hans kule og bra musikksmak.😍😍😎😎 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Banner Halo C+C fordi jeg bryr meg null og niks om Mötley Crüe. Endret 31. oktober 2020 av N-4K0 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner N-4K0 fordi vi alle har forskjellig musikksmak.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 banner cc si nako du må like den her møtely crue har copy sangen helter skelter fra the beatles da må like det cc gjør det vet sett de er the beatles fan her er dere 2 det ??????? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Halo fordi dette er skikkelig bra musikk.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) banner cc for girls girls girls Endret 31. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å være helt opphengt i jenter. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 banner gubben min min er opptatt av yeah Oh no oh no Oh no oh no Spoiler Living on a jet Making love to someone else's dream Say it again She puts her legs up Well calls it good luck Do you know what I mean? Do you remember? Well I remember Spoiler Oh no oh no Dream machine So damn cool she can turn on the night The more she gets Well the more she needs Do you know what I mean? Do you remember? Well I remember Oh no oh no Spoiler Too fast Too fast for love Too fast You're too fast for love You're too fast for love Spoiler Oh no, oh no She's a streamline queen On a sex craved movie screen Say it again She'll use her time up Have nothing to show Well mark my words Do you remember? Well I remember Oh no, oh no You're too fast You're too fast for love. Spoiler Spoiler 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Halo gamlingen min, banner deg for å ha rett at jeg var opptatt, men ikke med det du mener da. Har vært opptatt av unike brettspillet mitt og ryddet på storboret til brettspill kvelden i dag. 🎲🎲🎲 Endret 31. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 banner gubben min min skal sette sammen pohcer lamborghini 1.8 STOR lover deg bilder her å nå må du ha do rull Je sitt her innpå klosetten å venter på Det eneste i væla je har bruk for nå Det er en liten rull mæ noe pappir på Ja en meter hadde vøri no. Spoiler Har søtti hær å vente snart i hele dag Klosettringen gir mei bære ubehag Her fins det ittno dopappir ta noe slag For hylsa innpå hølærn er tom. Spoiler På veggen heng en filmplakat Med Elvis ifra "Blue Hawaii" Det er et digert pappirflak Je kan bruke hvis je bære vil Men elvis har je digge nå i mange år Hæn er så tøff mæ brusere og fettsleikt hår Je ville jo få sammenbrudd og magasår Hvis je bruk'n nå tæl dopappir På veggen heng en filmplakat Med Elvis ifra "Blue Hawaii" Det er et digert pappirflak Je kan bruke hvis je bære vil Je orker itte sitta hær mæ støle lår Nå dræg je på mei kaggeboksa mi og går Sjøl om je lufter vondt og rompa sku'blitt sår Er sabbitihititi kvit som snø Spoiler 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Halo, banner deg for å synge på do. 😜😜😜 Ps: @Halo: Combat Evolved, du vet at du kan dele hobbyen din i min Discord samfunn? Du må gjerne gjøre det, jeg setter stor pris på det. Du har tilgang til en kanal i samfunnet mitt med navn "Del-din-hobby". 😃😃😃 Endret 31. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Halo, banner deg for å synge på do. 😜😜😜 Ps: @Halo: Combat Evolved, du vet at du kan dele hobbyen din i min Discord samfunn? Du må gjerne gjøre det, jeg setter stor pris på det. Du har tilgang til en kanal i samfunnet mitt med navn "Del-din-hobby". 😃😃😃 banner ds ok tar tid er så nøye da setter sammen de bilene er jo første hadde ikke verktøy da men det har jo nå,, setter sammen den roboten feil leding måtte skru ut foran sett den riktige ledingen TAR TID allt der Spoiler motley crue Endret 31. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 BANNE FRI KOMMENTAR 27 NOVEMBER Black Friday IKKE GLEM DEN VIKTIG DAG https://www.timeanddate.no/nedtelling/standard?iso=20201127T00&p0=1372&msg=Black+Friday&font=cursive 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Halo for å kjøpe ting på Black Friday. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Blä for å ikke kjøpe ting da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 banner sm for ikke svi av noen kr da, jeg skal det STIKK ORD LEGO 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Banner Halo for å høre på Apple Music istedenfor Spotify, som jeg bruker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 BANNER SM NØD jeg har glemt passordet til eposten min bestilt nytt passord hos telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå