Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM vi to syns bare at det var hyggelig å gi deg så mange Likes.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for dere er så utrolig koselige begge to. 🥰😍😘 Endret 30. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to er stor sett en snill gutt og ei snill jente.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (40 minutter siden): CC, banner dere for dere er så utrolig koselige begge to. 🥰😍😘 banner ds SE HER TITT SE SE SE SE VIKTIG DATO 27 NOVEMBER BLACK FREDAG SE ETTER PSVR DA TILBUD DS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): CC, banner dere for dere er så utrolig koselige begge to. 🥰😍😘 Banner ds hva hører jeg Endret 30. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å prøve å okkupere en hel side for seg selv her inne i bannetråden. 😜😜😜 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner åsen greier du det da okkupere siden la meg se Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å indikere at jeg skal overta en hel side alene her i Bannetråden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 banner ds for å si DS, DS, DS IKKE BLI HØY PÅ PÆRA Friday night and I need a fight My motorcycle and a switchblade knife Handful of grease in my hair feels right But what I need to get me tight are those Girls, girls, girls Long legs and burgundy lips Girls, girls, girls Dancin' down on the Sunset Strip Girls, girls, girls Red lips, fingertips Trick or treat, sweet to eat On Halloween and New Year's Eve Yankee girls you just can't be beat But you're the best when you're off your feet Girls, girls, girls At the dollhouse in Ft. Lauderdale Girls, Girls, Girls Rocking in Atlanta at Tattletails Girls, girls, girls Raising hell at the Seventh Veil Have you read the news In the Soho Tribune Ya know she did me Well then she broke my heart I'm such a good good boy I just need a new toy I tell ya what, girl Dance for me, I'll keep you over-employed Just tell me a story You know the one I mean Crazy Horse, Paris, France Forget the names, remember romance I got the photos, a manage et trois Musta broke those Frenchies laws with those Girls, girls, girls Body Shop and Marble Arch Girls, girls, girls Tropicana's where I lost my heart Girls, girls, girls (Hey Tommy, check that out man) (What, Vince, where?) (Right there, man) (hey) Hey baby, you wanna go somewhere? (girls, girls, girls) Girls, girls, girls Girls, girls, girls Girls, girls, girls Girls, girls, girls 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Halo, banner deg for... A juxtaposition in fate Find our mutual coordinates Moments of clarity are so rare I better document this Across the view is fears All that matters is Who is open-chested And who has coagulated Who can share and Who has shot down the chances? Show me emotional respect, oh respect, oh respect And I have emotional needs, oh needs, oh ooh I wish to synchronize our feelings, our feelings, oh ooh What is it that I have That makes me feel your pain? Like milking a stone To get you to say it, and Who is open? And who has shut up And if one feels closed How does one stay open? We have emotional needs, oh needs, oh needs, oh ooh I only wish to synchronize our feelings, our feelings, ooh I'll show some emotional respect, oh respect, oh ooh A juxtaposition in fate Find our mutual coordinates 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 BANNER ds for 75191 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for å snakke om lego technic sett igjen...eller tar jeg helt feil nå? 😕😕 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner Sycamore for å komme før meg. Bra jobba, Halo, du har sunget Mötley Crüe midt på natta Pass deg, så du ikke havner i Same Ol’ Situation 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner sm hørt på 2 album i et, si til ds nei lego star wars 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Halo: Combat Evolved skrev (29 minutter siden): Banner sm hørt på 2 album i et, si til ds nei lego star wars Halo gamlingen min, banner deg for å bekrefte at jeg ikke var helt på bærtur. 😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 banner ds han er ikke helt på bær tur Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner Halo for å ha hørt på to Mötley Crüe-album midt på natta Da tipper jeg du hørte på Girls, Girls, Girls og Dr. Feelgood. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) Spre-M, banner deg for å spore opp Halo sine spor her i Bannetråden. Du sporer vell opp meg også, antar jeg? 😜😜😜 Endret 30. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner Sycamore for å terge meg på morran. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Banner SM han blir terget trur det var de 2 albuma her du 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå