TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 CC, banner dere for jeg trodde at det hetet irske? 😟😟😟 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi presoner fra Irland bøyes en Ire flere Irer.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 CC, banner dere for jeg er ikke vant med det ordet der, er mer vant med irsk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to har ikke vært i Irland sia vi flytta til Norge da vi var to og et halvt år gamle. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 CC, banner dere for å ikke like meg. 😥😥😥 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to glømte å like deg i stad, unnskyld for det. Det er nok Jon Blund som kommer snikende på besøk til oss.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 CC, banner dere for å skylde på Jon blund. 😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi alle trenger en Syndebukk til tider, enten det er en ekte eller en oppdikta syndebukk.😜😜 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 CC, banner dere for nå ble Ole Lukkøye lei seg for å ikke få lov å vere dere syndebukk. 😥😥😜😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå må du si til Ole Lukkøye at han får lukke øya sine, så blir han syndebukken vår igjen.🤣🤣😜😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 BANNER CC SI TIL DS SE VIDEO 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner Halo for å snurre film her i Bannetråden.😜😜😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 CC, banner dere for han kan ikke være på to steder på samme tid...hæ.. vent litt CC, Ole Lukkøye snakker til meg. Ole sier at han kan være på flere steder på samme tid. Han sir at han lukker øynene nå. 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for nå sier Cassidy Tvillingene Ciaran & Ciara snart God Natt.😴😴 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Halo: Combat Evolved skrev (4 minutter siden): BANNER CC SI TIL DS SE VIDEO CC, banner dere for, si videre til Gamlingen min Halo, at det var en kul og artig video. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi at det veit vi to, fordi Halo har sendt denne videoen til oss før i PM.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for å busselalle nå. @Halo: Combat Evolved, sjekk dette. Endret 29. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å linke til ei dødskul side.😎😎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): CC, banner dere for å busselalle nå. @Halo: Combat Evolved, sjekk dette. BANNER DS SORRY CC ENGELSK ELLER NORSK JEG KLØR MEG I HODE NÅ DS SE HER HVA BETYR DET Spoiler Мангал - грузовик из подручных материалов/Make a cool grill out of the waste 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Halo gamlingen min, banner deg for jeg klarte å få deg til å bli til et dedigent spørsmålstegn. 😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå