TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Scar, banner deg for å ikke orker å se den videoen. 😢 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å gi meg dårlig samvittighet over å ikke ha sett en Pingu-video. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Scar, banner deg for å like Norske Redneckss. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ta feil. Jeg ser ganske lite på TV. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner Scarvo for å se ganske lite på TV. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner SM for å se ganske så mye på TV, derimot. :fnudle: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 BMIA, banner deg for å bruke en emoji som ikke støtter min PC. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner Sycamore for den støtter ikke min PC heller... 🍌 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 BMIA, banner deg for også liker WIntergatan. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner Sycamore: Scm SycamoreThe for jeg vet ikke. 🍌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner Blåbanan fordi at han ikke veit.😜😜 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 CC, banner dere for å like rare og merkelige videoer. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å kjenne smaken vår. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 banner cc der var dere 2+ @TheDarkSycamore - SCM men @SprengeMobil har fordufta men blå hvor er du @Blåbanan: Mecum in aeternum 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner Halo vi to ønsker deg velkommen tilbake i Bannetråden.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Halo gammern, banner deg for å savne BMIA. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å bruke den kremen i videoen over her.😜😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 banner CC SI TIL ds han la in en video Ay, ay, ay, ay, ay, ay, ay Spoiler Crazy, but that's how it goes Spoiler Millions of people living as foes Maybe it's not too late To learn how to love And forget how to hate Mental wounds not healing Life's a bitter shame I'm going off the rails on a crazy train I'm going off the rails on a crazy train Let's go I've listened to preachers I've listened to fools I've watched all the dropouts Who make their own rules One person conditioned to rule and control The media sells it and you live the role Mental wounds still screaming Driving me insane I'm going off the rails on a crazy train I'm going off the rails on a crazy train I know that things are going wrong for me You gotta listen to my words, yeah Heirs of a cold war That's what we've become Inheriting troubles I'm mentally numb Crazy, I just cannot bear I'm living with something' that just isn't fair Mental wounds not healing Who and what's to blame I'm going off the rails on a crazy train I'm going off the rails on a crazy train Spoiler 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for jeg bruker den multiplisere kremen på min egen kjø*******n. Endret 28. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å innrømme at du bruker den kremen.😜😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå