Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ha trua på at vi to også kan overbevise tusen takk. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å sikkert også ha trua på at jeg også kan overbevise. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to trur at du er en sann overbevisningsmester. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å skrive at jeg er en overbevisningsmester. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi det var ikke vondt ment fra vår side, vi to ville bare hylle deg som den greie fyren du er. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å hylle meg likevel 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å bli hylla av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å skrive sitt eget kallenavn blant mange. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to skreiv ikke et av kallenavna våre nå. Vi heter Cassidy til etternavn, og vi er Tvillinger. Derfor er vi to Cassidy Tvillingene.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å forklare at det ikke er kallenavn. Jeg mener tilnavn. Beklager. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 SprengeMobil skrev (2 timer siden): Banner Ciaran og Ciara for å henge sammen via to ting. Nei, det er du som synger på do og i dusjen selv, særlig sanger av Björk Ikke prøv deg Spre-M, banner deg for å påstå at jeg synger på do og i dusjen. Og at du klarer ikke å innrømme at du også gjør det. Men du synger sanger av ho Lana Del Ray. 🤪🤪🤪 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å snakke om å synge i dusjen.😜😜 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ikke synge i dusjen TheDarkSycamore - SCM skrev (17 minutter siden): Spre-M, banner deg for å påstå at jeg synger på do og i dusjen. Og at du klarer ikke å innrømme at du også gjør det. Men du synger sanger av ho Lana Del Ray. 🤪🤪🤪 @TheDarkSycamore - SCM, du tar feil igjen. Klarer du ikke å tro på at jeg ikke er besatt av henne lenger? Hvis ikke det blir slutt på det, så vil jeg aller helst forlate forumet. 😥😥😥 Endret 26. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to synger ingen steder, vi vil spare menneskeheten for de forferdelige sangstemmene våre. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha forferdelige sangstemmer. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi sangstemmene våre skjærer igjennom både glass og stein. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha en stor vokalrekkevidde likevel 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ha tru på sangstemmene våre allikevel. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å glise bredt over det 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to blir så glade over at du er så optimistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå