Millennium-Blå Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Banner SM for det går ikke an å skrive noe i tråden. Den er stengt... Jeg finner ikke feltet hvor man kan skrive. Glem det, det var bare meg som krysset av på "kun meningsmåling". Nå kan du skrive igjen! Endret 25. oktober 2020 av Blåbanan: Mecum in aeternum Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Blä for å sett avstemmingen akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 SPre-M; BanNer dEg FoR å SynGE HveR GanG hAn SKal pÅ Do. 😂🤣😅 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se for seg en syngende Sprengemobil på toalettet. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Bananhateren Scarvo, banner deg for å ikke like banan. Det går bra, alle har sin egen smak. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Blåbanan for å akseptere min sterke motstand ovenfor bananer. Det finnes en ting jeg hater mye verre enn bananer faktisk, men det vet jeg ikke om jeg vil si. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Scar, banner deg for å ikke like bananer. Og det som er såååååååå godt. 2 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Scarvo for å gjøre meg nysgjerrig. Hva hater du mest????? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Blåbanan: Mecum in aeternum for å både banne feil og for å være nysgjerrig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Scarvo for å ikke like bananer. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner SM for jeg tror Halo sitter med VR-brillene nå, og spiller. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Blåbanan: Mecum in aeternum for å gjette hva Halo: Combat Evolved holder på med for øyeblkket. Og det jeg hater mer enn bananer kan du finne ut av ved å sende meg en PM, hvis nysgjerrigheten fortsatt dunker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Scarvo for å be Blåbanan om å sende han en PM. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner 2C for nå kan dere gå til Banantråden, den har nå fått en meningsmåling. Dere kan stemme på om dere liker banan eller ikke. Stemmene er anonyme. Dere må trykke på "lekeplassen" over der. Så trykker dere på "off topic". Så finner dere "ot-baren". Så er det bare å finne banantråden (veldig lett å finne). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Blåbanan fordi vi to bryr oss null og niks om meningsmålinger.😊😊 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke være medlem av Facebook-gruppen "Deilige Meningsmålinger". 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner 2C for å ikke bry seg om meningsmålinger. Jeg synes det hele er interessant. Å se hva folk liker eller ikke. Til nå er det flest folk som ikke liker banan. Men jeg regner med at flere vil stemme. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Blåbanan fordi vi to har aldri brydd oss om meningsmålinger, det har liksom aldri interessert oss.😊😊 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å liksom ikke være interessert. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Svarvo fordi vi to tør å innrømme at meningsmålinger ikke interesserer oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå