Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å få et varsel om tagging. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha hørt på Tom Jones og The Cardigans med Burning Down the House, som er en coverversjon av Talking Heads sin låt. Hilsen musikknerden SprengeMobil selv 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å ikke tagge meg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Sycamore for å oppfordre til tagging av han selv. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å ikke la seg friste til tagging. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC og @SprengeMobil, banner dere for nå har jeg vunnet vinnerlisten enda en gang. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Sycamore for å knuse meg med ryktepoeng fra Hvilken sang hører du på nå?. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi poenga våre har heldigvis slutta å hagle inn i et kjør nå.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Spre-M stakkaren, banner deg for å ha blidt kust til 2.plassen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Sycamore for å gråte over min innsats. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner sprengeMobil for å ikke gråte over noen sin innsats. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha rett. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner SprengeMobil for det hjelper ingen at vi gråter over innsatsen deres.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 CC; banner dere for å akkurat fikk tonne hvis med likes. 👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å gi oss så mange likes, tusen takk for det.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 CC, banner dere for nå har jeg 6666 like i totalt. 😵😵😵 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM vi to Gratulerer deg med 6666 Likes. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Takker bukker og neier. Det var koselig at dere sende meg en PM her. 😃 !!! Vent nå litt...!!! Dette er for svarte Bannetråden ikke under PM. 😵😵😵 Jeg må være dautrøtt nå, siden jeg forveksler nå. 😴😴 Endret 25. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være så daudtrøtt at du forveksler Bannetråden med PM.😴😴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) banner @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT en sang til deg min venn, hæperen er deg nå må du kjøpe sixpak så skåler du med deg selv å sier jeg er Ringnes hæperen drita full nå rap hik Så gi meg øl øl Så gi meg øl øl åh-åh skriker hæperen drita Ja gi meg øl øl åh-åh skriker hæperen drita Så gi meg øl øl åh-åh skriker hæperen drita Ja gi meg øl øl øl, øl øl øl skriker hæperen drita For i kveld skal jeg ut på eventyr skriker hæperen Jeg skal ut og drikke til jeg spyr skriker hæperen Jeg traff en jente med store juur sikkeler hæperen kåt som faen selv gå på dass å runk med din kåte basart Og jeg så at hun trengte en farsfigur Jeg ser at du har gått og tenkt på meg og deg skriker hæperen drita Men bare glem det du er alt for stygg for meg skriker hæperen drita Du vil ha en ekte mann, men jeg vil ha en annen Så gi meg øl øl hæperen drita Og navnet hennes det er øl øl øl ringnes øøøøøøøøøøøøøl hæperen drita For i kveld skal jeg ligge i en grøft før klokka tre skriker hæperen drita Og vi skal feste helt til huset brenner ned skriker hæperen drita Jeg kjenner ingen skam, så ta med blandevann skriker hæperen drita For nå er festen i ga-a-a... ng roper hæperen drita Så gi meg øl øl åh-åh skriker hæperen drita Ja gi meg øl øl åh-åh skriker hæperen drita Så gi meg øl øl åh-åh skriker hæperen drita Ja gi meg øl øl øl, øl øl øl skriker hæperen drita I går var jeg ute og gjorde mye tull Men jeg var så drita så det va'kke min skyld skriker hæperen drita Du ser at jeg er jævlig full å drita skriker hæperen drita Og jeg ser at du vil ha et knu-u-ull skriker hæperen drita Jeg ser at du har gått og tenkt på meg og deg skriker hæperen drita Men bare glem det du er alt for stygg for meg skriker hæperen drita Du vil ha en ekte mann, men jeg vil ha en annen ringnes øl øl øl øl øl skriker hæperen drita Og navnet hennes det er øl øl øl skriker hæperen drita For i kveld skal jeg ligge i en grøft før klokka tre skriker hæperen drita Og vi skal feste helt til huset brenner ned skriker hæperen drita Jeg kjenner ingen skam, så ta med blandevann skriker hæperen drita For nå er festen i ga-a-a... Så gi meg øl øl åh-åh Ja gi meg øl øl åh-åh Så gi meg øl øl åh-åh Ja gi meg øl øl øl, øl øl øl @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT hæperen fylla ha skylda vet du din fyllik døper deg til Helliter'n og å Halvliter'n er SprengeMobil @SprengeMobil https://www.nb.no/nbsok/nb/d63ee570f7beacbd35be03e367af47fb?lang=no#3 Endret 25. oktober 2020 av Halo: Combat Evolved 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå