TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner dere for også elske denne sangen av favoritt gruppen min Cradle Of Fitlh. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi du har rett igjen.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner dere for her er også en av mine favoritter av COF. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi vi to syns at denne sangen er dødsbra.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner dere for jeg elsker denne bass-soloen i den sangen. DEN SOLOEN BLÅSER MEG AV GÅRE VÆR GANG JEG HØRER DEN SANGEN. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for at du blir blåst av gåre av en sånn dødsrå sang.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for dette er originalen sangen av Forgive Me Father. Kul den også. Endret 24. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å dele sånne kule sanger med oss to, tusen takk for det. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for å ikke dele noe kult enda. BH, Skal ikke mangle det. 😃 Spoiler BH = Bare hyggelig. Denne sangen her er også rå kul av COF. 🥰😍😘 Endret 24. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM Cassidy Tvillingene Ciaran & Ciara bare Elsker denne sangen her.❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner dere for jeg er langt i fra ferdig med å dele rå kule videoer med dere. 🥰 Atter en ny kul COF musikk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for du gjør oss to helt målløse med alle de kule sangene og videoene som du poster her.😍😍 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner dere for å påstå at jeg har virkelig blåst dere langt vekk nå, mange kule videoer og sanger. Her er ende på bort blåsing. 😘😘😘 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Banner Sycamore for å knurte inn masse Cradle of Filth-videoer. TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): CC, banner dere for @SprengeMobil sier at han har vært besatt av Lana Del Ray. Innerst inne tror jeg at han er enda det. 🤪🤪🤪 Jeg er ikke det, jeg klargjorde det i en annen tråd, ifølge han som tidligere het Lord MacVerk Endret 24. oktober 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Spre-M, banner deg for å ikke knutre inn masse av din favoritt band. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to har savna deg her i Bannetråden i natt. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha savnet meg inatt, nå som det blir vintertid snart! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å være like aktiv her i forumet både når det er vintertid og når det er sommertid. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for her er en atter en rå kul video av COF som dere kan bli blåst av gåre av. 🌟🌟🌟🌟🌟 Endret 24. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Sycamore for å igjen knurte inn Cradle of Filth. Jeg gleder meg til når han blir å knurte inn wonderful life av Bring Me the Horizon (feat. Dani Filth). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå