SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Sycamore for å ikke bli bombardert med søthet 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å bli det, vi to syns at du er en flott fyr.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Ciara og Ciara for å ha rett igjen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner SprengeMobil for å gi Cassidy Tvillingene nok en fulltreffer her på Lørdagskvelden. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått enda en fulltreffer idag 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner SprengeMobil for at Fulltreffertvillingene er skikkelig på hugget i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Fulltreffertvillingene CC, banner dere for å være altfor fulltreffende. 😝😛🤪🍌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ikke være så fulltreffende.😜😜 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Ciaran og Ciara for å kommentere TheDarkSycamore-SCM manglende evne til å treffe blink. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Banner Scarvo for å komme før meg. Endret 24. oktober 2020 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner Sprengemobil for å også komme, men bak meg (det hørtes ekstremt feil ut) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) Scar, banner deg for her er musikk utviklingen til Bjork. Endret 24. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å poste nok en kul video av Bjork.😎😎 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner dere for, gå og melk en stein, som ho Bjork synger om her. 🤪🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å gi oss to helt klin sprø ideer her.😜😜 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 (endret) CC, banner dere for ikke komme med klin sprøe idéer, for det er i deres hender. Endret 24. oktober 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for du skulle bare ha visst.😜😜 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner dere for,... ...en dag fant jeg en stor bok begravet dypt i bakken ... Jeg åpnet den, alle sidene var blanke. Så til min overraskelse Så begynte den å skrive seg selv... Jeg er en kilde med blod I form av en jente Du er fuglen på randen Hypnotisert av virvelen Drikk meg, få meg til å føle meg virkelig Fukt nebbet ditt i bekken Spillet vi spiller er livet Kjærlighet er en toveis drøm Gå fra meg nå, kom tilbake i kveld Tidevann vil vise deg veien Hvis du glemmer navnet mitt Du vil komme på villspor Som en spekkhogger Fanget i en bukt Jeg er en vei av aske Brenner under føttene Du er den som går meg Jeg er din vei Jeg er en hviske i vann Hemmelig for deg å høre Du er den som blir fjern Når jeg lokker deg nær Gå fra meg nå, kom tilbake i kveld Tidevannet vil vise deg veien Hvis du glemmer navnet mitt Du vil komme på villspor Som en spekkhogger Fanget i en bukt Jeg er et tre som vokser hjerter En for hver du tar Du er inntrengerhånden Jeg er grenen du bryter Hum-yeah! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM fordi du er bannetråden sin store Poet.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 CC, banner deg for å kalle meg for en potet. 🤪😝😛 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå